شش راهنمایی برای حسابداران کارآفرین در شروع کسب و کار شخصی

دانش و مهارت‌های مالی كه شما در مطالعه رشته حسابداری انتخاب می‌کنید می تواند سکوی پرش بزرگی برای شروع کسب و کارتان باشد.

راهنمایی های حسابداری

اگر جاه طلبی های کارآفرینی را پیدا کرده‌اید، اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما ارائه می‌کنیم.

1. حسابدار کارآفرین باید برای مقدار زیادی کار سخت آماده باشد

زندگی اجتماعی خود را فراموش کنید. شما در روزهای اول حداقل نیاز به اختصاص تقریبا تمام وقت و انرژی خود به کسب و کار خواهید داشت. هر چند، اگر همه چیز برنامه‌ریزی شده باشد، هیچ چیزی پاداش ها و رضایت از ایجاد یک کسب و کار موفق را زائل نمی‌كند.

2. مسیر خود به موفقیت را برنامه ریزی كنید

یک طراحی کسب و کار خوب رسم كنید. اطمینان حاصل کنید که شامل اهدافی باشد که زیرکانه هستند: خاص، قابل اندازه‌گیری، مناسب، واقع‌بینانه و به موقع. این موفقیت کار شما را تضمین نمی‌كند، اما باعث می‌شود احتمال موفقیت آن بیشتر شود. این کار می‌تواند به شما معیاری برای اندازه‌گیری عملکردتان ارائه دهد و به حفظ تمرکزتان کمک کند.

3. بودجه، حاكم است

به عنوان حسابدار، جریان نقدی و پیش‌بینی‌های مالی باید یکی از نقاط قوت شما باشد. اما نباید از خود راضی باشید. قبرستان شرکت‌های بزرگ، پر است از کسب و کارهایی که چشمشان را به روی امور مالی بسته‌اند. بنابراین پیش‌بینی‌های خود را به روز نگه دارید و از آنها برای هدایت استراتژی خود استفاده كنید. در دست داشتن آمار و ارقام به روز رسانی شده، حل مشكلات و واكنش سریع را آسان تر می‌كند.

4. با مساله ریسك، راحت باشید

کارآفرینان باید آماده ریسك‌های برآورد شده باشند. این بدان معنی نیست كه رسیدگی به حسابرسی و امور مالی تان را ترك كنید، اما شما نیاز دارید از ایده شانس آوردن و درس گرفتن از نتایج، خوب یا بد، استفاده کنید. گذشته از همه این‌ها، یکی از بهترین راه‌های موفقیت این است که از اشتباهات خود درس بگیرید و حرکت کنید. سرهنگ سندرز، بنیانگذار نمادین KFC، قبل از دستیابی به راز دستور پخت مرغ سرخ شده، یك تولید کننده ورشكسته‌ی لامپ بود.

5. جدید بودن، لزوما بهتر نیست

کسب و کار جدید لزوما به معنای ایده «جدید» نیست. برخی از موفق ترین کسب و کارها به سادگی، یك ایده موجود را در نظر گرفته و آن را بهتر انجام دادند. به اپل نگاه كنید. آنها کامپیوتر شخصی و یا دستگاه پخش MP3 اختراع نكردند، بلكه فقط آن را بهبود دادند. بنابراین اگر ایده‌تان قبلا انجام شده است، آن را از سر باز نكنید. در عوض، به چگونگی بهبود آن با انجام كار متفاوتی فکر كنید.

6. تبدیل شدن به یک انسان مردمی

همانطور که می‌گویند، مردم از طریق مردم تجارت می‌كنند. بنابراین شما باید بیرون بروید و با مردم صحبت كنید. یکی از موثرترین راه‌ها به بازار کسب و کار كه نسبتا ارزان است، شبكه‌سازی است.