3 دلیل برای استفاده از موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف

اگر هنوز اپلیکیشن های مدیریت وظایف و کارهای تلفن همراه را قبول نکرده‌اید، نمی‌دانید چه چیزی را از دست داده‌اید. اما هنوز دیر نیست. در ادامه این پست به سه مزیت موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف می پردازیم.

مزایای موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف

موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف یک مزیت رقابتی برای تیم‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند دارد که به کاربران امکان می‌دهد از به‌روزرسانی‌های کارها و پروژه ها مطلع شوند، در هر کجا که هستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و جدیدترین ویژگی‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر دریافت کنند.

1. موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف به روز رسانی کارها و پروژه ها را آسان تر می کند

برای مثال ناظر سایت شما در یک پروژه ساختمان اداری عظیم و پر هزینه به محل می رود تا کار خدمه خود را بررسی کند و گزارش وضعیت را دریافت کند. او متوجه می شود که یک محموله مهم مصالح ساختمانی وارد محوطه شده است که در اثر باران شدید در حین حمل و نقل آسیب دیده است و دو جوشکار به یک بیماری مبتلا شده اند.

با نرم افزار مدیریت وظایف دسکتاپ: سرپرست شما از آسیب ها عکس می گیرد و اجازه می دهد تا دو کارگر موقت را برای تکمیل جای جوشکارهای بیمار استخدام کند، سپس به دفتر بر می گردد تا آن اطلاعات را در سیستم مدیریت وظایف به روزرسانی کند. متاسفانه، تا زمانی که به روز رسانی ها وارد سیستم می شوند، مجوز بودجه برای جوشکارهای موقت باید تا فردا منتظر بماند، که یک روز کاری برای شما هزینه دارد و ساخت و ساز را به تاخیر می اندازد.

مزیت موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف: سرپرست شما بلافاصله این اطلاعات را در موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف و کارهای شما در تلفن همراه یا تبلت خود به روز رسانی می کند. تغییرات درحال حاضر در داشبورد برای بررسی بعد از ظهر شما با سهامنداران منعکس شده است و به شما این امکان را می دهد تا بودجه جوشکاران جدیدی را که تا صبح روز بعد مشغول به کار هستند،تایید کنید.

مزیت موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف

2. موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف ارتباطات تیمی را تقویت می کنند

برای مثال شما برای یک وب سایت تجارت الکترونیک کار می کنید که لوازم جانبی بافندگی می فروشد. ساعت 10 شب در روز پنجشنبه سعی می کنید سایت را با تلفن خود به یکی از دوستان خود معرفی کنید و متوجه می شوید که سایت برای دو ساعت از کار افتاده است.با نرم افزار مدیریت پروژه دسکتاپ: درحالی که رایانه کاری شما در محل کار است و دفتر تا صبح روز شنبه بسته است،نرم افزار مدیریت وظایف دسکتاپ شما اساسا در این سناریو بی فایده است.بنابراین شما با مدیر خود تماس می گیرید که تلفن را پاسخ نمی دهد.مشتاق یافتن راه حلی،به دوست خود در تیم فناوری پیامک می دهید،که در نهایت با شما تماس می گیرد و می گوید صبح به بقیه اعضای تیم ایمیل میزند،پس از مقدار زیاد فروش از دست رفته ،بلاخره یک نفر در اواخر عصر یکشنبه،سایت را دوباره راه اندازی می کند.

مزیت موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف: پس از اینکه متوجه شدید که سایت از کار افتاده است، موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف خود را اجرا می کنید و هشداری را برای همه کارمندان ارسال می کنید که سایت از کار افتاده است. در عرض یک ساعت، یکی از اعضای تیم فنی مشکل را حل می کند.

3. موبایل اپلیکیشن های مدیریت وظایف راحت تر به روز می شوند

برای مثال نرم افزار مدیریت وظایف شما از ویژگی کنفرانس ویدیویی جدیدی رونمایی می کند که از امتحان کردن آن هیجان زده هستید. زمان بندی شما نیز عالی است، زیرا شما در کنفرانس توسعه دهندگان هستید و باید به جلسه صبح دوشنبه خود مراجعه کنید.

با نرم افزار مدیریت وظایف دسکتاپ: لپ تاپ خود را ساعت 9 صبح از اتاق هتل خود روشن می کنید تا به جلسه متصل شوید، و متوجه می شوید که سیستم عامل شما با ویژگی های جدید نرم افزار سازگار نیست. شما باید چندین فایل را به روز کنید، که نیاز به مجوز ازکارفرما فنی شما دارد. شما از کنفرانس ویدیویی منصرف می شوید و از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید.

با موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف: با به‌روزرسانی خودکار ، برنامه مدیریت پروژه شما با ویژگی جدید کنفرانس ویدیویی یک شبه زمانی که به Wi-Fi هتل وصل می‌شوید، خود را به‌روزرسانی می‌کند. دوشنبه صبح، موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف خود را باز می‌کنید و درخواستی برای اتصال به جلسه دریافت می‌کنید و در جلسه شرکت می کنید.

موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف

چگونه موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف خود را پیدا کنیم؟

همانطور که در مثال های بالا دیدیم، موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف این مزیت را دارند که در دسترس تراند. موبایل اپلیکیشن مدیریت وظایف و کارهای داده سامان در سیستم عامل های اندروید و ios  قابل استفاده است و برنامه ریزی ، زمانبندی و زمان سنجی، و هر آنچه برای سازماندهی کارهایتان به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد .