3 مزیت استفاده از راهکار مدیریت و برنامه ریزی وظایف در کسب

اگر می خواهید تغییراتی را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید، مطرح کردن مستقیم و بی برده آن ایده خوبی نیست. این به معنی مشکل است و به خصوص اگر تغییر قابل توجهی باشد که بر نحوه انجام تجارت شما تأثیر می گذارد. بهتر است چگونه این کار را انجام داد؟ شما گام به گام به آن دست پیدا می کنید. و چه راهی بهتر از استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی کارها و وظایف تسکینو ؟! با وجود نرم افزار مدیریت وظایف مناسب، می توانید پایه و اساس محکمی برای هر تغییری در آینده، چه مربوط به کار یا فرهنگ ایجاد کنید و با مقاومت کمتری روبرو خواهید شد زیرا می توانید این تغییرات را با سرعت خود وارد کنید. علاوه بر این، می تواند به شما کمک کند تا فرهنگی ایجاد کنید تا به آن افتخار کنید و کسب و کار خود را برای بهتر شدن تغییر دهید.

مدیریت وظایف

 

مزایای مدیریت و برنامه ریزی وظایف

در ادامه این پست با سه مزیت اصلی نرم افزار مدیریت وظایف آشنا میشوید.نرم افزار برنامه ریزی کارها و وظایف ، مدیریت وظایف و کارها، زمانبندی و زمان سنجی و هر آنچه برای سازماندهی کارهایتان به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در سه نسخه اندروید، IOS و وب (دسکتاپ) قابل اجرا و همیشه و هر مکان در درسترس شماست.

1-فرهنگ مسئولیت پذیری

اولین مزیت مهم استفاده از نرم افزار مدیریت وظایف و کارها این است که به شما فرصت ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری در کسب و کارتان را می دهد.این نرم افزار شما را قادر می سازد تا آنچه را که در کسب و کار شما می گذرد مدیریت و پیگیری کنید. این واقعیت که شما می توانید وظایف را پیگیری کنید که کارمندان شما در ساعات مختلف درحال انجام چه کاری هستند، به این معنی است که می توانید پایه و اساس کار تیمی را ایجاد کنید .به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک خرده‌فروش هستید و تیمی از کارشناسان چیدمان فروشگاهی دارید و می‌خواهید پلانوگرام‌های(پلانوگرام نوعی برنامه ی بصری است که چیدمان محصولات در قفسه ها و وسایل تجاری را در خرده فروشی ها تعیین می کند) جدیدی را برای یکی از دسته بندی های کالا ارائه کنند. بنابراین، وظایف هر یک از اعضای تیم را با تمام اطلاعات لازم برای تکمیل کار ثبت می کنید. این شامل هر گونه اسناد، مهلت، یادداشت ها در صورت لزوم، مدت زمانی است که انتظار دارید طول بکشد و غیره.به محض اینکه وظیفه را برای کارکنان ثبت کردید، یک اعلان دریافت می کنند که باید آن را تأیید کنند. تیم شما نمی‌تواند هیچ‌یک از جزئیات کار را تغییر دهد، و اگر آن را قبل از موعد مقرر به پایان نرسانند، سیستم آن را به‌عنوان عقب‌افتاده علامت‌گذاری می‌کند و در معیارهای عملکرد آنها حساب می‌شود.

2-ارائه خدمات عالی

نرم افزار مدیریت وظایف شما را قادر می سازد تا خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه دهیداین واقعیت که می توانید مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم شما هر کاری را که برای آنها تعیین کرده اید کامل می کند، یک مزیت مهم برای استفاده از نرم افزار مدیریت کار است. البته از این هم فراتر می رود. با مدیریت داخلی کار خود و پاسخگو نگه داشتن تیم خود، می توانید خود را برای ارائه خدمات عالی به مشتریان خود تنظیم کنید. و به طور مداوم و پیوسه آماده کنید.علاوه بر این، می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک کسب‌وکار شهرت داشته باشید که هرکاری می تواند به موقع انجام و تحویل داده شود.بیایید دوباره مثال را با کارشناسان چیدمان فروشگاهی در نظر بگیریم. این بار، شما یک تامین‌کننده هستید و خرده‌فروشی که محصولات شما را ذخیره می‌کند از شما خواسته است که پلانوگرام آن دسته را به‌روزرسانی کنید. این یک تازه سازی قابل توجه است و در صورت انجام درست می تواند به تقویت موقعیت شما به عنوانمدیر عملیات کمک کند.

بدون چنین نرم افزاری، اینکار به عنوان یک چالش دلهره آور به نظر می رسد. از این گذشته، از کجا شروع می کنید و چگونه همه چیز را با هم جمع می کنید؟

با نرم افزار مدیریت وظایف ، چنین پروژه ای بسیار قابل مدیریت می شود زیرا می توانید کار را به موقع انجام دهید. با ایجاد وظایف با معیارها و ضرب الاجل های خاص، تیم شما از آنچه باید و تا چه زمانی تکمیل کند آگاه است. این به شما این امکان را می‌دهد تا همانطور که برای انجام آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، بارها و بارها خدمات عالی ارائه دهید.

مدیریت کارها

3-خود مدیریتی

نرم افزار مدیریت وظایف به تیم شما اجازه می دهد تا کارهایشان را مدیریت کنند.اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از تیم خود ببرید، یکی از بهترین راه‌ها این است که آن‌ها را توانمند کنید تا در قبال اعمال و کارشان مسئولیت پذیر باشند.توانمندسازی آنها نشان می دهد که شما به توانایی آنها برای تکمیل کار اعتماد کامل دارید. بله، عنصر وظیفه وجود دارد که به شما امکان می دهد کار را ردیابی کنید و کارهای تیم خود را در هر زمان نظارت کنید. با این حال، این در مورد مدیریت خرد تیم شما نیست.توانمندسازی آنها تأثیر مستقیمی بر فرهنگ کسب و کار شما دارد. اگر یک کسب‌وکار را اداره می‌کنید که بر مسئولیت دادن به کارمندانش تمرکز می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد خودشان را مدیریت کنند، محیطی ایجاد می‌کنید که افراد بخواهند در آن کار کنند و کار خود را به خوبی انجام دهند.

البته، عواقبی برای کنترل آنها وجود دارد. تنظیم وظایف به اعضای تیم اجازه می دهد که سست نشوند. اگر بخواهید به نرم افزارهای مدیریت وظایف نگاه کنید، یک ویژگی وجود دارد که مسئولیت و مدیریت شخصی را بیشتر می کند.

مدیریت کسب و کار

این واقعیتی است که همه افراد در کسب و کار شما داشبوردی با خلاصه ای از آمار خود دارند. و همه می توانند در هر زمان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. اگر عملکرد خوبی دارید، همه آن را می دانند. برای هر کس دیگری در کسب و کار شما یکسان است. اگر کسی عملکرد خوبی نداشته باشد، می دانید. اگر شما یا یکی از همکارانتان آنطور که باید وظایف و کارهای خود را انجام ندهید، همه این را نیز می دانند.شما می توانید حجم کار را به طور مساوی در تیم خود مدیریت و توزیع کنید

آخرین اما مطمئناً کم اهمیت ترین مزیتی که باید به آن اشاره کرد مربوط به مدیریت حجم کار است.

هیچ کس نمی خواهد مجبور باشد همه کارها را انجام دهد. ناگفته نماند. همچنین، اگر شخص دیگری آزاد و در دسترس باشد، هیچ کس نمی خواهد مجبور به انجام وظایف آن شخص شود.

بیایید شما را برای لحظه ای جای یکی از اعضای تیمتان بگذاریم. تصور کنید که شما یکی از اعضای تیمتان هستید و متوجه می‌شوید که کاری که می‌تواند به راحتی به کسی محول شود که آنقدر شلوغ نیست، همیشه به شما محول می شود.

این منجر به ناامیدی و خصومت خواهد شد. شما حتی می توانید با ابراز ناراحتی به همکاران، که می تواند بر محیط کار تأثیر بگذارد، ناامیدی خود را برطرف کنید.

بدون برنامه ریزی، درک اینکه برای انجام کار باید چه کاری انجام دهید، دشوار است. با برنامه ریزی، به عنوان یک مدیر، دانش خوبی از حجم کاری موجود و آینده خواهید داشت. این بدان معناست که می توانید کار را به طور مساوی توزیع کنید.

وقتی تیم شما می‌بیند که با همه منصفانه رفتار می‌کنید و همه با توجه به ظرفیت خود کار می‌کنند، محیط کاری ایجاد می‌کنید که در آن افراد تحت استرس کاری غیرضروری نباشند.