نرم افزار و اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کار، بروزرسانی ها و نکات

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کار سیستمی جامع جهت شناسایی، ردیابی و تکمیل کار می‌باشد. فرایند مدیریت وظیفه شامل ردیابی پیشرفت کار از ابتدا تا تکمیل، تعیین ضرب الاجل و تفویض وظایف به اعضای تیم می باشد و با تقسیم پروژه ها به وظایف کوچک تر و فرعی تضمین می کند که پروژه ها تا حد امکان روان اجرا شوند.

اهمیت مدیریت صحیح وظایف و کارها

پیاده‌سازی سیستم برنامه ریزی و مدیریت کار ایده آل، نیروی کار کارکنان را به بهترین و بالاترین کیفیت عملکرد هدایت می‌کند. مدیریت کار تیمی آگاهانه کیفیت کار بالاتری را ایجاد می کند و خطای انسانی را کاهش می دهد. ابزارهای برنامه ریزی و مدیریت کار به پرسنل سازمان کمک می کند تا زمان ایده آلی را برای هر کار صرف کنند و منجر به افزایش مسئولیت پذیری در آنها خواهد شد. در مقابل عدم اجرای سیستم برنامه ریزی و مدیریت کار ممکن است منجر به از دست رفتن ضرب الاجل ها، استرس غیر ضروری و شکست پروژه شود.

مزایای مدیریت صحیح وظایف و کارها

پیاده سازی سیستم برنامه ریزی و مدیریت کار مناسب مزایای کلیدی فراوانی برای سازمان به همراه خواهد داشت از جمله:

  • بهره وری بهینه
  • کاهش استرس
  • ترویج همکاری
  • ساده کردن وظایف
  • اولویت‌ بندی وظایف و پروژه‌ها
  • افزایش مسئولیت پذیری پرسنل
  • تجزیه و تحلیل فرایندها و روند پیشرفت
  • ارزیابی عملکرد پرسنل
  • بهبود رضایت مشتری
تَسکینو راهکار جامع برنامه ریزی و مدیریت کارها

تَسکینو راهکار جامع برنامه ریزی و مدیریت کارها

نرم افزار تَسکینو به عنوان راهکاری جامع برای برنامه ریزی و مدیریت کارها با سازماندهی، ساده سازی و اولویت بندی وظایف مورد نیاز برای رسیدن به یک هدف یا تکمیل یک پروژه در سازمان بسیار موثر و کاربردی می باشد. در ادامه این پست قصد داریم به معرفی بخش های مختلف و امکانات و قابلیت های فراوان این نرم افزار به صورت راهنمای ویدیویی بپردازیم. با ما همراه باشید.

کد بروزرسانی: tsk-2-10-03-v2 - تاریخ: 1402/10/03 - درخواست مرخصی - تابلو اعلانات - حضور و غیاب اتوماتیک

در بخش درخواست مرخصی، کاربران امکان ثبت انواع درخواست مرخصی روزانه و ساعتی ارائه شده است. درخواست های مرخصی کاربران، توسط مدیر مربوطه قابل بررسی و تایید یا رد می باشد. در بخش تابلو اعلانات ، کاربران می توانند اعلانات و پیام های گروهی مختلفی را ایجاد و ارسال نمایند. در بخش حضور غیاب، با استفاده از دکمه ثبت موقعیت اتوماتیک ، موقعیت های مکانی کاربر طی حرکت در مسیر به صورت اتوماتیک در لیست حضور غیاب ثبت می گردد. مسیر حرکت کاربر در لیست موقعیت ها در نقشه توسط مدیر مربوطه قابل بررسی و مشاهده می باشد.

کد بروزرسانی: tsk-2-10-03-v1 - تاریخ: 1402/10/03 - تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن

با استفاده از ویژگی تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن در بخش های توضیحات وظایف، پیگیری ها، گزارش کار و یادداشت ها ، به راحتی و به سرعت می توانید توضیحات مورد نظر خود را بدون تایپ کردن اضافه کنید و فرایند ورود اطلاعات در اپلیکیشن را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید.

کد بروزرسانی: tsk-2-09-15 - تاریخ: 1402/09/15 - نکات بروزرسانی و دریافت نسخه جدید اپلیکیشن تَسکینو - اشتراکی

اطلاع رسانی بروزرسانی های اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو از طریق پیامک و ایمیل برای کاربران ارسال می شود. انجام بعضی از بروزرسانی ها بر اساس میزان امکانات ارائه شده و نوع بروزرسانی، اجباری می باشد و کاربران در صورت عدم دریافت بروزرسانی هنگام کار کردن با اپلیکیشن با مشکل مواجه خواهند شد. برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو لطفا ویدیوی زیر را مشاهده و نکات اشاره در ویدیو را هنگام انجام مراحل بروزرسانی در نظر داشته باشید.

کد بروزرسانی: tsk-2-06-02 - تاریخ: 1402/06/02 - دریافت نسخه اندروید از کافه بازار

اگر برنامه ریزی روزانه و مدیریت وظایف برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد و به دنبال ابزاری کاربردی و مناسب برای این منظور هستید، بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای شما اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو می باشد. اپلیکیشن تَسکینو برای پلتفرم های اندروید، ios و نسخه وب مخصوص دسکتاپ ارائه شده است. نسخه اندروید تَسکینو از طریق وب سایت و اپلیکیشن کافه بازار هم قابل دریافت می باشد.

کد بروزرسانی: tsk-2-05-04 - تاریخ: 1402/05/04 - تنظیم اعلانات درخواست بستن

در نرم افزار تَسکینو، با استفاده از تنظیم اعلانات درخواست بستن می توانید ارسال پیامک اطلاع رسانی ثبت، تأیید یا رد درخواست بستن را فعال یا غیرفعال نمایید. با غیر فعال کردن ارسال پیامک اعلانات درخواستن بستن، اطلاع رسانی در این مورد فقط از طریق اعلانات درون برنامه ای صورت خواهد گرفت و کاربران پیامک اطلاع رسانی را دریافت نخواهند کرد. برای آشنایی بیشتر با بخش تنظیم اعلانات درخواست بستن، ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

کد بروزرسانی: tsk-2-03-24 - تاریخ: 1402/03/24 - دعوت از دوستان و همکاران در قالب کارگروه

در اپلیکیشن تَسکینو، با استفاده از امکان دعوت از دوستان و همکاران، می توانید کاربرانی که در تیم کاری شما نیستند و در واقع عضو چارت سازمانی شما نمی باشند را به تَسکینو دعوت کنید و در قالب کارگروه هایی که تعریف می کنید، همکاری تیمی داشته باشید، وظایف را ثبت و ارجاع نمایید و بر پیگیری ها و روند انجام وظایف نظارت داشته باشید. همچنین می توانید پس از اتمام همکاری، کاربر دعوت شده را از کارگروه حذف کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه دعوت از دوستان و همکاران به اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

کد بروزرسانی: tsk-1-12-23 - تاریخ: 1401/12/23 - بروزرسانی اپلیکیشن تَسکینو نسخه اندروید بدون نیاز به نصب مجدد

برای بروزرسانی نسخه اندروید اپلیکیشن تَسکینو نیازی به دانلود و نصب مجدد اپلیکیشن نیست. جهت آشنایی با نحوه بروزرسانی نسخه اندروید اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

کد بروزرسانی: tsk-1-11-19 - تاریخ: 1401/11/19 - روش صحت سنجی وظایف در تَسکینو

برای آشنایی با روش صحت سنجی وظایف در نرم افزار تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

کد بروزرسانی: tsk-1-9-16 - تاریخ: 1401/09/16 - ثبت وظیفه یا کار با ماهیت پروژه در تَسکینو

در نرم افزار تَسکینو، شما به عنوان مدیر یک تیم یا کارشناسی که تیم زیر مجموعه دارد، می توانید هم برای خودتان و هم برای اعضای تیمتان یک وظیفه یا پروژه ثبت نمایید. نکته مهم در ثبت وظیفه یا پروژه زمانبدی و تعیین تاریخ سررسید می باشد و وظیفه یا پروژه ثبت شده می بایست بر اساس زمانبدی مشخص شده و در تاریخ و زمان سررسید تعیین شده انجام و تحویل شود. جهت آشنایی بیشتر با ثبت وظیفه یا کار با ماهیت پروژه در نرم افزار تَسکینو ویدئوی زیر را مشاهده نمایید.

کد بروزرسانی: tsk-1-9-9 - تاریخ: 1401/09/09 - انواع فعالیت های اختصاصی من

در نرم افزار تَسکینو، گزارش کار و فعالیت های روزانه توسط پرسنل به صورت خوداظهاری در بخش فعالیت های روزانه ثبت می شود. در سازمان ها و شرکت های بزرگ، ممکن است تعداد آیتم های موجود در لیست نوع فعالیت که کاربر هنگام ثبت فعالیت باید انتخاب کند بسیار زیاد باشد و با وجود امکان جستجو در لیست، انتخاب نوع فعالیت برای کاربران چالش برانگیز باشد. امکان تعریف انواع فعالیت های اختصاصی من، راهکاری برای سهولت انتخاب نوع فعالیت هنگام ثبت فعالیت های روزانه می باشد. برای آشنایی بیشتر با تعریف انواع فعالیت های اختصاصی من در نرم افزار تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

مفهوم چک لیست در نرم افزار تَسکینو چیست و چگونه می توان یک چک لیست ایجاد کرد؟

چک لیست ها علاوه بر اینکه ابزار بسیار مفیدی در زندگی روزمره هستند، در برنامه ریزی و مدیریت کار نیز بسیار قدرتمند هستند. اهمیت چک لیست ها بارها و بارها برای سازماندهی و مدیریت وظایف، کاهش خطاها، حفظ ثبات، افزایش کارایی، بهره وری و اطمینان از تکمیل تمام مراحل یک کار ثابت شده اند. ممکن است خسته کننده و بسیار ساده به نظر برسد، اما چک لیست ها می توانند تفاوت زیادی در نحوه اطمینان از انجام کارهای ضروری ایجاد کنند! بسیاری از افراد تصور می کنند که چک لیست ها مانند یک لیست کار هستند، اما چک لیست کاملاً متفاوت است. چک لیست مجموعه ای از مراحل است که برای مدیریت کارهای روزانه ایجاد می شوند. برای آشنایی بیشتر با مفهوم چک لیست و نحوه ایجاد چک لیست ها در تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

تعریف سایر فعالیت ها یا گزارش کار روزانه در نرم افزار تَسکینو چیست و چگونه می توان فعالیت ها و گزارش کار ثبت کرد؟

گزارش کار روزانه یک کارمند مستندی از عملکرد، فعالیت ها و دستاوردهای او در یک روز کاری معین است. هدف از تهیه گزارش کار روزانه خلاصه کردن عملکرد فردی یا گروهی در یک دوره زمانی معین در رابطه با کارهای انجام شده است. گزارش کار روزانه در یک سازمان چه برای مدیریت و چه برای پرسنل، می تواند بسیار مفید باشد، به ویژه برای ایجاد شفافیت بیشتر بین تیم ها، مدیران و سایر همکاران. گزارش کار روزانه به عنوان سندی برای اینکه یک پروژه در حال حاضر تا تکمیل شدن چقدر فاصله دارد عمل می کند. از آنجایی که هدف آن به اشتراک گذاری اطلاعات تا حد امکان واضح است، چنین گزارشی باید به صورت دقیق و شفاف تهیه و ثبت شود. گزارش روزانه ممکن است یک روال آزاردهنده به نظر برسد، اما احتمالاً دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با تعریف سایرفعالیت ها یا گزارش کار در نرم افزار تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

وظیفه ساده چیست و چگونه می توان در نرم افزار تَسکینو وظیفه ساده ثبت کرد؟

در ثبت وظیفه ساده بدون نیاز به ثبت ردیف های وظیفه می توانید وظیفه را به صورت مستقیم برای یک کاربر یا خودتان ثبت کنید. همچنین با استفاده از دکمه ضبط صدا می توانید به صورت مستقیم در محیط نرم افزار فایل صوتی ضبط کرده و به توضیحات وظیفه اضافه نمایید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم وظیفه ساده و نحوه ثبت یک وظیفه ساده در نرم افزار تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

نمودار وضعیت وظایف چیست و چگونه می توان وضعیت وظایف را در نرم افزار تَسکینو بررسی نمود؟

با استفاده از نمودار وضعیت وظایف به راحتی و در یک نگاه می توانید وضعیت وظایف و فعالیت های تیم و حوزه کاری و روند پیشرفت آنها را بررسی نمایید و دید کاملی از نحوه انجام و پیشرفت وظایف و فعالیت ها و پروژه ها داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با نمودار وضعیت وظایف و نحوه استفاده از آن در نرم افزار تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.