معرفی بهترین اپلیکیشن و نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارها

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارها (Task Manager) یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مدیریت ارتباط با مجموعه درون سازمان و هماهنگی ها و پیگیری های زمانبندی شده مربوط به وظایف کاربران می باشد . این نسخه به صورت CRM برای شرکتها و سازمانهای بیش از 10 نفر پیشنهاد می گردد و استفاده شخصی از این نسخه صرفه اقتصادی ندارد . جهت استفاده شخصی و تیم های زیر 10 نفر از  اپلیکیشن برنامه ریزی کارها و وظایف نسخه اشتراکی استفاده نمایید .در ادامه این پست به معرفی و بررسی گسترده اپلیکیشن و نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو می پردازیم.

نرم افزار و اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارهای تسکینو، نرم افزاری  برای برنامه‌ریزی، پیشبرد فرآیندها و مسئولیت‌های هر بخش از سازمان، تعیین مسئولیت‌ها توسط مدیر مربوطه است.برنامه ریزی و مدیریت کارها در سازمان ، کاری است که در آن مدیران با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند، زمان مورد نیاز برای انجام یک پروژه خاص و تعریف شده را تخمین می‌زنند. نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو این امکانات را برای سازمان شما فراهم نموده و با استفاده از آن، زمینه نظارت بر وظایف و پیشبرد اهداف سازمان به نحو موثری فراهم خواهد شد.

 

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو 

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو به شما امکان مدیریت، طبقه‌ بندی ، برنامه ریزی کارها، فعالیتها و نظارت بر وظایف را می‌ دهد.  همچنین مدیر هر بخش می‌تواند کارها و وظایف مختلفی را به کارمندان ارجاع دهد و با استفاده از گزاشات ارائه شده در نرم افزار و اپلیکیشن در جریان نحوه فعالیت و روند پیشرفت وظایف محول شده قرار گیرد. استفاده از این اپلیکیشن تسکینو به صورت اشتراکی و پرداخت ماهانه می باشد. اپلیکیشن و نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی کارها در نسخه های Android , IOS , Desktop Web قابل استفاده بوده و محدودیت استفاده از کاربر به هیچ عنوان در نظر گرفته نشده است. با دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی از طریق یک حساب کاربری همزمان می توانید از امکانات اپلیکیشن و نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارها، از هر سه پلتفرم استفاده نمایید . روش آپدیت و بروزرسانی اپلیکیشن موبایل به صورت اتوماتیک بوده و در صورت نیاز به نصب مجدد اطلاع رسانی از طرف داده سامان سپهر انجام می شود .

 

 

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو

در نظر داشته باشید ضرورت موفقیت و پیشرفت در کارها برنامه ریزی کارها بوده نه مدیریت زمان . زمان موجودیت گذرا است و قابل مدیریت کردن نمی باشد . شاید این سوال برای شما بوجود آید که "نمی شود زمان را مدیریت کرد؟؟؟؟" بله نمی شود . زمان مثل دارایی ، پول ، سرمایه قابل مدیریت نیست » معنای مدیریت زمان یعنی برنامه ریزی صحیح و اصولی برای تحقق به اهداف و پیشبرد هر چه بهتر و برنامه ریزی اصولی . معنای مدیریت زمان در همین پاراگراف مشخص شده ، پس از درک بهتر مدیریت زمان حالا می توان تصمیم اصولی و درستی گرفت . روش های نوین مدیریت زمان (با معنای صحیح) را درک کرد و در بهبود مدیریت کارها و فعالیتها قدم برداشت . اپلیکیشن تسکینو هر آنچه که شما لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت وظایف

نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو تأثیر مستقیمی بر بهره­‌وری، سازماندهی و رشد نهایی کسب و کار شما خواهد داشت. نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو داده های شما را در یک مکان متمرکز جمع کرده و به پرسنلتان کمک می‌کند تا هر روز کارآمدتر کار کنند. پیاده‌­سازی نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی کارها در کسب و کار شما، ممکن است در ابتدا با مخالفت اولیه پرسنلی روبه­‌رو شود که نگران جایگاه خود هستند. برای مقابله با این مخالفت ها، مزایای اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو را ذکر کرده‌­ایم تا بتوانید دلیل انتخاب خود را با اعضای تیمتان در میان بگذارید.

 فعالیت سازمان را متمرکز می‌کند

نرم ­افزار مدیریت وظایف به شما این امکان را می­‌دهد تا تمام فعالیت های مربوط به پروژه خود را در یک مکان، جمع آوری کنید. این فرایند خطر از دست رفتن اطلاعات را کاهش می­‌دهد. علاوه براین می­‌تواند باعث افزایش راندمان کاری پرسنل شما شود. از طرفی دیگر، نرم ­افزار مدیریت وظایف تسکینو به شما این امکان را می‌­دهد تا تمام فعالیت‌های مربوط به مشتریان را در کل تیم خود کنترل کنید. این امر بدان معناست که می‌توانید درخواست‌های مشتری را در نرم افزار ثبت و نظارت کنید.

بهبود کار تیمی

متمرکز کردن داده ها و فعالیت های سازمان در یک مکان، این امکان را به افراد شما می‌دهد تا با مراجعه به منابع اطلاعاتی، از دانش موجود در سازمان بهره وری کنند. اگر در جلسه‌­ای روی ایده خلاقانه­‌ای کار کرده‌­اید، می­‌توانید تمام ایده­‌های اصلی خود را در نرم افزار مدیریت وظایف ثبت کنید تا در هر زمان به آن ها دسترسی داشته باشید. انجام این فعالیت، باعث افزایش سطح همکاری بین پرسنل شما می شود؛ زیرا ایده­‌های مشترک برای کلیه افراد در هر زمانی قابل دسترس می باشد. علاوه براین موضوع، این کار تیم شما را تشویق می‌­کند تا اطلاعات ثبت شده توسط سایر همکاران را مشاهده کنند. در پایان، اگر نتایج مثبت باشد، افراد دیگر نیز تشویق می‌شوند به روشی مشابه برای افزایش کارکرد و بهره وری خود عمل کنند.

 اولویت بندی آسان

نرم افزار مدیریت وظایف به پرسنل شما اجازه می­‌دهد لیستی از وظایفی که دارند را مشاهده کنند و سپس به نحو احسن، فعالیت های خود را اولویت­‌بندی کنند؛علاوه براین استفاده از نرم افزار مدیریت وظایف به کارکنان سازمان این امکان را می‌­دهد تا در زمان تعیین شده به کارهای خود رسیدگی کنند.

نظارت بر عملکرد پرسنل

یکی از اصلی ترین مزیت های نرم افزار مدیریت وظایف این است که به شما این امکان را می­‌دهد تا مقدار زمانی را که هر پرسنل برای انجام یک کار صرف می­‌کند، کنترل کنید. نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو با نمودار های ارزیابی که به شما ارائه می دهد، ارزیابی علمکرد پرسنل شما را نیز آسان تر می کند.