گیلان پارس، یکی از بهترین سردخانه های ایران

حضور داده سامان در یکی از بهترین سردخانه های ایران. سردخانه گیلان پارس یکی از استفاده کنندگان نرم افزار انبار سردخانه داده سامان در استان گیلان . از سال 1392 در شروع تاسیس سردخانه گیلان پارس کلیه نرم افزارهای داده سامان در این شرکت نصب و بهره برداری گردید. در سال 1392 با همراهی جناب آقای سهراب علیزاده ، مدیریت سردخانه گیلان پارس نصب و راه اندازی نرم افزار جامع سردخانه در این شرکت انجام شد . استقبال بسیار عالی و گرم ایشان این انگیزه را در ما بوجود آورد تا به دنبال مهیا کردن بستری مناسب و پیاده سازی سیستمی جامع تر از قبل باشیم .

سردخانه گیلان پارس

تخصصی ترین و جامع ترین نرم افزار سردخانه ایران، در حال حاضر کلیه امور سردخانه ای و سیستمی و مکانیره این شرکت را به عهده گرفته و با بهترین کیفیت و بالاترین امکانات عهده دار شده است. ثبت دقیق ورود و خروج كالا در سردخانه ها و كنترل آن، از دغدغه های هر سردخانه داری به شمار می رفت که در این سردخانه به بهترین شکل پیاده سازی و تحویل گردید . ارائه گزارشات مدون و تحلیلی از امکاناتی بود که ادر این سالها ارائه گردید و با همراهی مدیران با تجربه به سیستمی فوق العاده کار آمد و عالی تبدیل شد . 

 

پکیج حسابداری سردخانه داده سامان سپهر در بسیاری از سردخانه های استان گیلان در حال ارائه خدمات می باشد . درادامه ویدیوی زیر به معرفی پکیج حسابداری  سردخانه گیلان پارس می پر دازیم . در همین راستا و با نیاز سنجی گسترده ای که انجام شد کلیه مراحل و فرایند های کاری سردخانه از جمله قسمت مالی بروزرسانی شد و امکانات بسیار زیاد و کاربردی در این زمینه ارائه گردید. امکاناتی نظیر صدور صورتحساب حق الحفاط و خدمات سردخانه با قابلیت محاسبه به لحظه و دسترسی به مانده حساب ریالی صاحب کالاها ، ارائه نسخه موبایل اپلیکیشن و گزارشات کاربردی تحت وب برای راحتی سردخانه و در دسترس بودن اطلاعات برای صاحب کالا .

 

استقرار نرم افزار حسابداری داده سامان

 حال که در ویدیو های بالا  با  معرفی سردخانه گیلان پارس و بررسی سیستم  حسابداری این سردخانه آشنا شدیم نوبت به استقرار نرم افزارحسابداری سردخانه در سردخانه گیلان پارس می باشد . در ویدیوی زیر به طور با چگونگی استقرار نرم افزار حسابداری در این سردخانه آشنا خواهیم شد. مراحل استقرار و پیاده سازی نرم افزار در هر سردخانه ای با توجه به شرایط ، ظرفیت و حجم پذیرش کالاها در هر سردخانه متفاوت بوده و شرکت داده سامان همراه تلاش نموده که به بهترین شکل و ساده ترین شکل پروسه استقرار و آموزش را به صورت حضوری و اینترنتی برای سردخانه ها ارائه نماید.