نرم افزار انبار تحت وب، بروزرسانی ها و نکات

نرم افزار مدیریت انبار (WMS) به چالش های رایج در محیط انبار مانند صحت کنترل موجودی لحظه ای انبار می پردازد و محیطی قابل اعتماد برای انبارها ایجاد می کند. سیستم مدیریت انبار تحت وب فرایند کنترل و مدیریت موجودی را با بهینه سازی مراحل انجام سفارشات و کاهش زمان چرخه سفارش بهبود می بخشد. نرم افزار مدیریت انبار تحت وب که برای کنترل تمام فعالیت‌های انبار طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد تا هر واحد را تا پایین‌ترین سطح جزئیات برای بهبود انجام سفارش و دقت موجودی ردیابی نمایید.

آپدیت سیستم ها

نرم افزار انبار تحت وب داده سامان، مدیریت موجودی را به یک فرایند بسیار سریعتر، آسانتر و کارآمد تبدیل می کند. این سیستم، با داده هایی که در لحظه به روز می شوند، بازخورد سریع و دقیقی را ارائه می دهند تا شرکت ها و انبارها بتوانند سریعتر به خواسته های مشتریان خود پاسخ دهند. توزیع کنندگان و عمده فروشان دقیقاً می دانند که در انبار چه چیزی وجود دارد، در کجا قرار دارد و چه زمانی نیاز به تمدید موجودی وجود دارد.

لیست بروز رسانی های سیستم انبار تحت وب داده سامان

در ادامه در ارتباط با آپدیت ها و بروزرسانی ها و نکات مربوط به نرم افزار انبار تحت وب داده سامان اطلاع رسانی خواهد شد و کاربران در جریان امکانات و قابلیت های افزوده شده به سیستم انبار تحت وب قرار خواهند گرفت. با ما همراه باشید.

کد بروزرسانی: inv-1-9-8 - تاریخ: 1401/09/08 - گزارش صورت گردش درخواست تحویل کالا

در سیستم انبار که ماهیت تمامی فعالیت ها به صورت فرایندی می باشد، به روش های مختلفی به انبار درخواست یا دستور داده می شود که کالایی که بر مبنایی خاص، یا خریداری شده، یا جابجایی بین انبار اتفاق افتاده یا بر اساس فرایند تولید به وجود آمده، توسط انبار تحویل گرفته شود. تحویل کالا و رسید شدن این فرایند به صورت مرحله ای می باشد و گزارش صورت گردش درخواست تحویل در واقع گزارشی از مراحل مختلف این فرایند ها می باشد. برای آشنایی بیشتر با گزارش صورت گردش تحویل کالا ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.