با بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی کارهای روزانه آشنا شوید

به ‌عنوان صاحب یک کسب ‌و کار، مدیر یک مجموعه یا عضوی از یک تیم کاری، احتمالاً هر از گاهی در انجام کارهای روزانه‌ تان غرق می‌شوید. ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی ممکن است کمی دشوار باشد. ممکن است از یادداشت ها و چک لیست های کاغذی بسیاری برای برنامه ریزی و سازماندهی کارها ی خود استفاده کنید، ولی در نهایت در بین انبوه کارهایی که در طول روز باید انجام دهید احتمال دارد بعضی موارد مانند سررسید انجام یک کار یا حتی قرار ملاقات با یک دوست را فراموش کنید. اینجاست که استفاده از یک اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه برای سازماندهی کارها بسیار موثر خواهد بود. دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه و استفاده از آن برای ایجاد برنامه ریزی هوشمندانه به شما کمک می کند تا کارها را بر اساس نیازها و اهداف خود اولویت بندی کنید، روند پیشرفت کارها را پیگیری کرده و به درستی در مسیر برنامه ریزی هدفمند خود پیش بروید. در ادامه این پست با بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی کارهای روزانه آشنا شوید.

1. اپلیکیشن تسکینو

اپلیکیشن تسکینو به شما امکان طبقه بندی، برنامه ریزی کارهای روزانه، تنظیم یادآور و ایجاد چک لیست را می‌دهد. همچنین اگر شما کار فرما یا مدیر یک کسب و کار هستید می توانید ارزیابی عملکرد کارکنان خود را بررسی کنید. همچنین شما قادر خواهید بود وظایفی به آن ها ارجاع دهید و با استفاده از این اپلیکیشن بررسی کنید که شخصی که کاری به او سپرده شده، چه مقدار از آن کار را در چه زمانی و چگونه انجام داده است. اپلیکیشن تسکینو در نسخه موبایل اپلیکشن و نسخه سازمانی تحت وب در دسترس است.

ثبت یادآور برای کارها و فعالیت های روزانه

اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن برنامه ریزی هستید که در کنار آن بتوانید برای برنامه های روزانه خود یادآور ثبت کنید و این یادآوری به صورت اس ام اس و نوتیفکیشن باشد، گزینه های زیادی پیش رو ندارید که علاوه براین ویژگی ها رابط کاربری فارسی زبان نیز داشته باشد. بنابراین یکی از بهترین و کارآمد ترین اپلیکیشن های برنامه ریزی که کنار مدیریت فعالیت های روزانه می توانید با آن یاد آور ثبت کنید اپلیکیشن تسکینو می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن فارسی زبان، می‌توانید فعالیت های روزانه و مهم خود را برنامه ریزی کرده و با قابلیت یادآور درساعت و روز مشخصی آن فعالیت ها را یاد آوری می کند، انجام هیچ کدام از وظایف روزانه را از دست ندهید. این اپلیکیشن پیچیده نیست و رابط کاربری راحت و آسانی نیز دارد. نکات خاص و ویژگی های اپلیکیشن برنامه ریزی تسکینو امکان برنامه ریزی هدفمند و دقیق برای وظایف و فعالیت های روزانه را فراهم می نماید.

2. Any Do

Any Do یکی از محبوب ترین نرم افزار های برنامه ریزی روزانه با طراحی زیبا و دسترسی آسان است که باعث می شود در هنگام برنامه ریزی با علاقه کارهایتان را در آن ثبت کنید. به شما کمک می کند تا برنامه خود را به طور مؤثر سازماندهی کنید. این به شما امکان می دهد وظایف، کارها و یادآوری های خود را در یک مکان سازماندهی کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به ایجاد چک لیست، تنظیم یاد آور و تقویم اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Any do برچسب‌گذاری موقعیت جغرافیایی آن است که هنگامی که در نزدیکی مکان خاصی هستید برای شما یادآوری ارسال می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های عالی این اپلیکیشن این است که در ساعت های هوشمند نیز موجود است. این اپلیکیشن بر روی Android و iOS در دسترس است.

3. Todoist

Todoist یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان برنامه ریزی برای کارهای روزانه است که با رابط کاربری ساده و کاربردی می تواند در چندین دستگاه و پلتفرم مدیریت شود. این یک نمای کلی روشن از تمام وظایف مختلف شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا آنها را بر اساس تاریخ، مدیریت و اولویت بندی کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با کدگذاری رنگی وظایف خود و ایجاد گروه‌ها و گروه‌های فرعی، کارهای روزانه خود را مدیریت کنید. این اپلیکیشن با سیستم هایUI و UXسازگار است و در اندروید 5 یا بالاتر در دسترس است.

4. Trello

Trello در Android 5.0 یا بالاتر و همچنین در iOS 10 یا بالاتر قابل اجرا و در دسترس است. Trello یک اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه عالی مبتنی بر ابر است که از یک برد ساده و ابتدایی کانبان برای تجسم و سازماندهی گردش کار شما استفاده می کند. برای هر کار تیمی، مانند وظایف مربوط به کار، برنامه ریزی کارهای روزانه یا پروژه های جانبی مناسب است. با Trello، می‌توانید با تیم‌های کاری خود ارتباط برقرار کنید، باکس های توضیحات، مهلت‌ ها، پیوست‌ ها، نظرات را اضافه کنید و از طریق پیام‌ رسانی فوری با اعضا صحبت کنید.

5. Evernote

Trello یکی دیگر از اپلیکیشن های برنامه ریزی برتر است که می‌تواند به مدیران اجرایی و کارآفرینان کمک کند تا ایده‌های خود را به سرعت یادداشت کنند. می‌توانید از گزینه‌های قالب‌بندی متنوع برای سازماندهی فهرست کارهایتان به روشی که می‌خواهید استفاده کنید. همه چیز را با افزودن همه یادداشت ها، وظایف و برنامه های خود در یک مکان، به خاطر بسپارید تا کارها را راحت تر انجام دهید. Evernote دارای قابلیت جستجوی قدرتمند و منعطف است تا بتوانید موارد را سریع پیدا کنید. با افزودن متون، تصاویر، صدا، فایل های اسکن شده، فایل‌های PDF و اسناد، یادداشت‌های خود را مفیدتر کنید.

6. Google keep

Google keep به شما این امکان را می دهد هر چیزی در ذهن خود دارید را ضبت کنید و همچنین بتوانید آن را در یک چک لیست ذخیره کنید.حتی شما با این اپلیکیشن می توانید چک لیست های خودتان را برای دوست یا اعضای خوانواده ارسال کنید. برنامه Google Keep برای Android و iOS سازگار است. این برنامه با درایو گوگل همگام سازی می شود به طوری که شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود به چک لیست هایی که قبلا ثبت کردید دسرسی پیدا کنید .

7. Ticktick

Ticktick یک اپلیکیشن مدیریت کارها و وظایف رایگان است. TickTick به شما امکان می دهد یادداشت هایی ایجاد کنید، لیست کارهای خود را برنامه ریزی کنید و تمام ایمیل ها، فایل ها، پروژه ها و مهلت های خود را از یک مکان واحد مدیریت کنید. دارای یادآورهای داخلی است که به شما امکان می دهد چندین یادآور و تایمر تنظیم کنید تا هرگز ضرب الاجل های خود را از دست ندهید. همچنین می توانید با تیم خود همکاری کنید، لیست های خود را به اشتراک بگذارید، ایمیل های خود را به وظایف تبدیل کنید و آنها را به اعضای تیم خود اختصاص دهید. بر روی پلتفرم های متعددی مانند ویندوز، iOS، اندروید و غیره نیز در دسترس است.

نتیجه گیری

اگر می خواهید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنید، استفاده از یک اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه و مدیریت وظایف مناسب ضروری است! اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه راهی برای متمرکز نگه داشتن ذهن شما، مدیریت و سازماندهی کارها، نظم بخشیدن به وظایف و بهبود بهره وری شماست. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن متناسب با نیاز و اهداف خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی کدام است؟

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه تسکینو کلیه امکانات یک اپلیکیشن ایده آل برنامه ریزی را با زبان فارسی ارائه می دهد و بهترین جایگزین برای اپلیکیشن های برنامه ریزی روز دنیا برای کاربران فارسی زبان می باشد.

آیا اپلیکیشن تسکینو برای ios هم ارائه شده است؟

اپلیکیشن تسکینو در نسخه های اندروید، ios و نسخه وب مخصوص دسکتاپ ارائه شده است و در هر سه پلتفرم قابل دسترسی می باشد.