اپلیکیشن برنامه ریزی چه نقشی در سازماندهی دارد؟

دوران صرف انرژی و زمان گرانبها برای نوشتن فهرست کارهای انجام شده، گذشته است و اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه و مدیریت کارها دقیقا همین کار را انجام می دهند، در ادامه این پست به برخی از دلایلی که شما باید یک اپلیکیشن برنامه ریزی را در نظر بگیرید، نگاهی می اندازیم، سپس به این مورد می پردازیم که هنگام خرید اپلیکیشن برنامه ریزی دقیقا به دنبال چه چیزی باشید.  

اپلیکیشن برنامه ریزی چیست؟

اپلیکیشن برنامه ریزی یک برنامه کاربردی برای بهره وری است و به شما کمک می کند تا وظایف ماهانه یا روزانه خود را مرتب و سازماندهی کنید، یادآوری ها را تنظیم کنید و از تمام تعهدات، سررسیدها و کارهایتان در هر زمان و هر مکان مطلع باشید.تا زمانی که تلفن همراه خود را در اختیار دارید، ابزار مدیریت پروژه را دقیقاً در دستان خود دارید و این زیبایی یک اپلیکیشن برنامه ریزی است. اما واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که اپلیکیشن برنامه‌ ریزی از هر لحاظ کارآمد باشد؟

مزایای اپلیکیشن برنامه ریزی

جدای از دسترسی لحظه ای، دلایل عالی دیگری برای استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

 اپلیکیشن برنامه ریزی

1. برنامه ریزی را گسترش می دهد

یک اپلیکیشن برنامه ریزی به شما امکان می دهد که خوب برنامه ریزی کنید. با یک اپلیکیشن برنامه ریزی، می توانید برنامه یا وظایف خود را برای یک دوره زمانی معین تنظیم کنید و آنها را با تیم، خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. در نهایت، با یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی، می‌توانید تصویری زیبا و بهبود یافته از تمام کارهایی که برای انجام آن نیاز دارید ایجاد کنید، و دیدن اهداف و وظایف را در چند آسان می‌کند.

۲- با استفاده از اپلیکیشن  برنامه ریزی استرس کمتری برای انجام کارها وجود دارد

برداشتن گام اضافی برای پیشبرد وظایف خود و ایجاد یک برنامه کارآمد می تواند از استرس ناشی از نداشتن ایده روشن در مورد آنچه که باید انجام شود و چگونه انجام می شود، جلوگیری می کند.اپلیکیشن برنامه ریزی همه چیز را پیش روی شما قرار می دهد و روشن می کند که چه چیزی پیش رو است و سازماندهی کارهای ابهام را در برنامه ریزی شما کاهش می دهد.

3. مدیریت زمان خود را بهبود خواهید بخشید

اپلیکیشن برنامه ریزی به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه زمانی هر کار را انجام دهید، بنابراین می‌توانید به راحتی هر روز، هفته یا ماه کارهای خود را برنامه‌ریزی کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل نزدیک شدن به یک مهلت، نیاز به برنامه ریزی مجدد یک کار غیر فوری داشته باشید. شما می توانید این دو کار را تنها با یک کلیک یا ضربه زدن روی یک دکمه تغییر دهید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

4. اپلیکیشن های برنامه ریز بهره وری را افزایش می دهند

وقتی وظایف را سر خود خارج می کنیم و به یک سیستم سازمان یافته می پردازیم، دقیقاً می دانیم که چه کارهایی را انجام می دهیم و باید چه کارهایی را به پایان برسانیم، که به افزایش بهره وری کمک می کند.برنامه ریزی های فیزیکی و دست نویس می توانند برای برخی به خوبی عمل کنند، اما اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه اغلب ابزاری عالی برای کمک به افراد و تیم ها در هر اندازه ای هستند که سازماندهی شوند.

با اپلیکیشن برنامه ریزی، ویژگی های کلیدی زیر را به دست می آورید:

  • اتوماسیون: رویدادها یا وظایف تکرار شونده مانند جلسات، برنامه روزانه یا برنامه صبحگاهی را خودکار می شوند.
  • عملکرد ابری: از هر کجا به اپلیکیشن برنامه ریزی خود دسترسی داشته باشید و به اشتراک بگذارید.
  • سفارشی سازی: کارها را هر طور که می خواهید مرتب کنید و اولویت بندی کنید.
  • امکان ویرایش: اگر اشتباهی مرتکب شوید یا کاری دیگر مورد نیاز نباشد، حذف آن آسان است - فضای اضافی اشغال نمی‌کند و باعث خط خوردگی نمی شود.
  • یکپارچه‌سازی: اکثر راهکار های برنامه ریزی با اپلیکیشن های کاربردی دیگر ادغام می‌شوند.

همانطور که مشخص کرده ایم که چرا برنامه ریزهای کاغذی همیشه ایده آل نیستند، ممکن است این سوال را داشته باشید که چگونه بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی را انتخاب کنم؟

اپلیکیشن تسکینو

4 ویژگی که باید در اپلیکیشن برنامه ریزی خود جستجو کنید

با تعداد زیادی از محصولات اپلیکیشن برنامه ریزی در دسترس، بسیار مهم است که بدانید چه عملکردی را باید جستجو کنید تا بیشترین استفاده را داشته باشید.

1. اتوماسیون

بسیاری از ما وظایفی داریم که به طور منظم انجام می دهیم. تیم شما جلسات، بررسی‌ها، کارهای معمولی و غیره دارد. سپس، در زندگی شخصی خود، ممکن است یک روتین صبحگاهی یا شاید چند کار هفتگی برای انجام دادن داشته باشید. اپلیکیشن برنامه‌ ریزی با اتوماسیون به شما این امکان را می‌دهند که این وظایف تکرارشونده را تنظیم کنید.

2. مرتب سازی و اولویت بندی

اپلیکیشن برنامه ریزی شما باید تعیین اولویت ها به وظایف مختلف و جابجایی موارد در صورت نیاز را آسان کند. گزینه های سفارشی سازی مانند کدگذاری رنگ نیز می تواند بسیار کمک کند، زیرا چشم را در جهت درست می کشاند.

3. چندین گزینه نمایش

بسته به شکل ظاهری اپلیکیشن برنامه ریزی خود، می توانید بینش های متفاوتی را از یک مجموعه اطلاعات بدست آورید. برای مثال، نمای فهرست به شما کمک می‌کند کارهایی را که باید انجام دهید را ببینید و اضافه کردن کارهای جدید را آسان می‌کند، در حالی که نمای تقویم زمانی را نشان می‌دهد که کارها باید انجام شوند، و امکان اولویت‌بندی کارها و پروژه‌ها را آسان‌تر می‌کند. نماهای چندگانه به شما امکان می دهد وظایف و کارها را به گونه ای ببینید که برای شما منطقی است.

4. ادغام با سایر برنامه های مورد علاقه شما

هرچه اپلیکیشن برنامه ریزی شما بتواند با ابزار ها و نرم افزار های بیشتری یکپارچه شود، کارآمد تر واقع می شود زیرا همچنان می توانید هم زمان با ابزار های مختلف کار کنید و از امکانات مختلفشان بهره ببرید