اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه فارسی،ارزیابی و نظارت بر کارتیمی

زمان یک منبع گرانبها است و شما نمی توانید گذر زمان را متوقف کنید و نمی توانید زمان از دست رفته را مجدد به دست آورید، اما برای انجام به موقع و دقیق کارها و فعالیتها به آن نیاز دارید. از برنامه ریزی کارها و زمانبندی جلسات گرفته تا انجام سفارش‌ ها، مدیریت تیم و نظارت بر وظایف شخصی و تیمی، می بایست راهکاری مناسب برای برنامه ریزی و مدیریت کارها داشته باشید. عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح کارها و زمان بندی نامناسب می تواند اشکالات مختلفی در کسب و کار شما ایجاد کند. چه به تعویق انداختن، چه حواس‌پرتی‌های شخصی یا پروژه‌هایی که بیش از آنچه باید زمان می‌برند، عوامل زیادی هستند که هر روز وقت ما را تلف می‌کنند. اتلاف وقت به معنای عدم تعادل بین کار و زندگی و استرس و اضطراب بیشتر است.

اپلیکیشن تسکینو

مزایای یک موبایل اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کار مناسب

شما شاید بتوانید بدون استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت و برنامه ریزی خاص، با کار خود سازگار باشید، اما همانطور که در کسب و کار خود رشد می کنید و کارمندان مختلفی را استخدام می کنید، بدون اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها با مشکلات گوناگونی مواجه خواهید شد. یک اپلیکیشن مناسب برنامه ریزی و مدیریت کارها به شما کمک می کند تا کارها، فعالیتها و وظایفی که به کارکنان ارجاع داده شده است را پیگیری نمایید و ارتباط کلی بین شما و کارمندان را بهبود می بخشد. در ادامه این پست چند نکته کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک کسب و کار آنلاین و سود آور را راه اندازی کنید.

محاسبه زمان و بهره وری

محاسبه زمان و بهره وری

با استفاده از اپلیکیشن تسکینو ، برنامه ریزی و مدیریت کارها، با ویژگی‌هایی مانند ردیابی کارها و فعالیتها، زمان بندی، اتوماسیون داخلی، گزارش ‌دهی دقیق و موارد دیگر، می‌توانید بینشی دقیق تر در خصوص نحوه کار تیم خود کسب نمایید . مدیریت تیم را بهبود بخشید و از اتلاف زمان و هدر رفت منابع جلوگیری نمایید.

تخمین هزینه ها

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها به شما کمک می کند تا برآورد هزینه انجام یک پروژه کاری را تخمین بزنید. می‌توانید زمان استفاده شده و میزان و حجم کار انجام شده خود و یا تیم کاری را مدیریت و بررسی نمایید و با تصمینم گیری به موقع و دقیق زمینه‌های رشد کسب و کار را بهبود ببخشید. کارها و فعالیتهای این چنینی که با دقت و نظارت انجام می شوند به شما کمک می کند تا برآوردهای بهتری برای پروژه ها و کارهای آینده ایجاد کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

آگاهی از گنجایش و کشش تیم

تیم های شما احتمالاً روی چند پروژه مختلف به طور همزمان کار می کنند. همانطور که شما و تیمتان در حال رشد کاری هستید، باید ظرفیت و مدت زمان لازم برای تکمیل وظایف خاص را بهتر درک کنید. این کار نشان می دهد که چه کسی بیش از حد کار می کند و مدیران کجا می توانند تلاش گروهی را برای کارهای آینده متعادل کنند. وقتی افراد زیادی دارید که روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند و به ابزاری برای برنامه ریزی و مدیریت مناسب پروژه ها و کارها نیاز دارید، اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها بهترین انتخاب است.

برای کمک در یافتن ابزار مناسب، در ادامه با بهترین اپلیکیشن فارسی زبان برنامه ریزی و مدیریت کارها آشنا می شویم .

اپلیکیشن تسکینو

از آنجایی که روش ها و رویکردهای مختلفی برای برنامه ریزی و مدیریت کارها وجود دارد اپلیکیشن تسکینو از هر جهت برای مدیریت بهینه تیم و پروژه های مختلف کاری راهکاری ایده آل است. برای مدیریت کارهای روزانه  و مدیریت وظایف تیم خود شما قطعاً به یک اپلیکیشن مدیریت و برنامه‌ریزی در گوشی خود نیاز دارید. بعضی از افراد ممکن است به یک برنامه برنامه ریزی مدیریت کار ساده قانع باشند و بعضی افراد نیز شاید توقع بالایی از این برنامه داشته باشند و بخواهند کارهای خود را بدون پیچیدگی ثبت و مدیریت کنند.

اپلیکیشن تسکینو

ویژگی های اپلیکیشن تسکینو

  • قابلیت استفاده در سیستم عامل های ios ، اندروید ، نسخه وب مخصوص دسکتاپ.
  • برنامه ریزی و ثبت وظایف ، فعالیتها و کارها به صورت روزانه یا دوره ای با امکان زمانبندی و ثبت یادآور بر روی آن.
  • ارجاع وظایف ، کارها و فعالیتها به اعضای تیم و پیگیری روند انجام کار.
  • امکان ثبت گزارش کار روزانه فردی و نظارت بر کارهای انجام شده.
  • امکان ارزیابی دقیق وظایف ، کارها و فعالیتهای  شخصی و تیمی.
  • امکان حضور و غیاب بر اساس لوکیشن و موقیعت جغرافیایی در اپلیکیشن.
  • امکان ثبت چک لیست ، همراه با قابلیت تنظیم یادآور به صورت ارسال اس ام اس، اولویت بندی و تیک پایان کار.
  • ارسال نوتیفیکیشن درون برنامه ای ، ایمیل و اس ام اس یادآور برای هر موضوع و هر بخش از اپلیکیشن.
  • دارای رابط کاربری حرفه ای با زبان فارسی

 

درگیری و ایجاد مشغله فکری در کار آسان است، به خصوص اگر زمان خود را به طور موثر مدیریت نکنید. برنامه ریزی و مدیریت کارها یکی از چالش های اصلی کارآفرینی است. شما بدون برنامه ریزی فرصت برای گذراندن زمان با دوستان و خانواده خود از دست خواهید داد. حفظ تعادل مناسب بین کار و زندگی قلب تپنده موفقیت شخصی و حرفه کاری شماست، بنابراین باید تا حد امکان از زمان و پتانسیل و انرژی خود و تیم خود بهتر استفاده نمایید .