دانلود Taskino اپلیکیشن برنامه ریزی

نظارت و داشتن چشم اندازی بر پیشرفت وظایف و پروژه ها برای دستیابی به اهداف سازمان ضروری می باشد. اپلیکیشن مدیریت وظایف ، روند برنامه ریزی را از شروع تا پایان وظایف کاری آسان تر می نماید، همچنین بکارگیری چنین ابزاری پرسنل و نیروی کاری را قادر می‌سازد تا سرمایه زمانی خود را مدیریت کرده و از زمان کاری خود را به بهترین روش ممکن مدیریت و برنامه ریزی نمایند .علاوه براین به مدیران سازمان این امکان را می‌دهد تا وظایف مربوط به پروژه را به درستی تخصیص داده و بر عملکرد پرسنل خود نظارت بیشتری داشته باشند. شاید شما نیز از راهکارهای برنامه ریزی مانند Asana یا Trello استفاده کرده اید، اغلب مشکل مدیران در استفاده از چنین ابزار هایی برای مدیریت و برنامه ریزی فرایند های سازمان، فارسی زبان نبودن و نداشتن رابط کاربری ساده می باشد؛ در حال حاضر اپلیکیشن Taskino همراه با تقویم شمسی و ابزار کاربردی فوق العاده و مناسب یکی از بهترین ابزارهای مدیریتی برای فارسی زبان ها می باشد.

دموی رایگان 3 روزه اپلیکیشن Taskino

با دانلود Taskino جهت آشنایی با امکانات و قابلیت های متنوع اپلیکیشن و نیاز سنجی سازمان به مدت 3 روز می توانید از کلیه امکانات اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده نمایید. علاوه بر این در مدت استفاده از دموی رایگان 3 روزه این اپلیکیشن ، می توانید با مراجعه به آدرس https://task.dssnovinit.com با همان نام کاربری و رمز عبوری که داخل اپلیکیشن ثبت نام نمودید ، از نسخه وب مخصوص دسکتاپ نیز استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن در حوزه مدیریت وظایف و برنامه ریزی کارها می پردازیم.

ویژگی های مورد نیاز اپلیکیشن برنامه ریزی کارها و مدیریت امور روزانه

امروزه تفلن های همراه با اتصالات گسترده به بهترین راهکار مدیریتی که همیشه در کنار ما قرار دارند تبدیل شده‌اند. بنابراین کمتر کسی از روش های منسوخ شده کاغذی برای برنامه ریزی کارها استفاده می کند. زمانی که در جستجوی اپلیکیشنی مناسب برای برنامه ریزی کارهای روزانه خود هستیم ، ابزار های بسیاری با امکانات مختلف و ویژگی های انبوهی را مشاهده می کنیم که ما را در انتخاب و تعیین یک ابزار و اپلیکیشن مناسب سردرگم خواهند کرد. با اینکه در انتخاب بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی، نیاز و سلیقه سازمان حرف آخر را را می‌زند، اما ابزار مورد نظر سازمان برای برنامه ریزی و مدیریت وظایف می بایستی استاندارد های زیر را دارا باشند:

  • رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای
  • ثبت پیگیری بر روی وظایف
  • امکان زمان سنجی و زمانبندی
  • ارسال اس ام اس و نوتیفیکیشن درون برنامه ای
  • قابلیت گزارش‌گیری طبق عملکرد پرسنل
  • گزارش گیری از وضعیت وظایف و فعالیت ها
  • امکان لینک کردن وظایف و فعالیت ها به پروژه ها و جلسات
  • افزونه‌های مختلف برای شخصی‌ سازی
  • تقویم فارسی زبان
  • حضور و غیاب بر اساس موقعیت جغرافیایی پرسنل
دانلود taskino

اپلیکیشن برنامه ریزی Taskino

اپلیکیشن Taskino، ابزاریست که برای برنامه‌ریزی، پیشبرد فرآیندها و مسئولیت‌های فردی و سازمانی ، تعیین مسئولیت‌ها و برنامه ریزی کارها به کار می‌رود. اپلیکیشن Taskino به پرسنل و مدیران سازمان اجازه می‌ دهد تا روند انجام وظایف ، برنامه ریزی کارها و وظایف ارجاع شده در هر بخش ، حتی کوچکترین بخش های سازمان را مدیریت نمایند.برنامه ریزی و نظارت بر روی کارها ، روندی است که در آن پرسنل، مدیران و شرکتها با توجه به امکانات و تجهیزات موجود، زمان لازم برای انجام یک کار خاص و تعریف شده را مشخص می کنند و برآوردی از روند و سیر انجام کار داشته باشند. افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می نمایند »» با بکارگیری تمام امکانات، کارها ، و وظایف را با موفقیت پیش برده و همه اهدافی که از قبل تعیین شده اند را در زمان مناسب و با دقت کافی انجام می دهند. در اپلیکیشن برنامه ریزی Taskino برای تکمیل وظایف در زمان ثبت شده، برای کاربر موظف اس ام اس ، ایمیل و نوتیفیکیشن درون برنامه ای ارسال می گردد تا از فراموشی وظایف جلوگیری شده و کار محوله در زمان معین شده یادآور گردد . اپلیکیشن Taskino به صورت اشتراکی قابل تهیه و نصب بوده و به راحتی می توانید بسته به نیاز سازمان ، تیم و یا شرکت خود ، اشتراک ماهانه را با تعداد کاربر دلخواه (توصیه می شود بین 1 تا 10 کاربر) تهیه نمایید . در پلن اشتراکی که پرداخت آن به صورت دوره ای و ماهانه می باشد امکانات محدود تری نسبت به پلن سازمانی وجود دارد . این موضوع را خاطر نشان می کنیم که امکانات اولیه ، کاربردی و حتی به جرات در تمامی نسخه های این اپلیکیشن قابل استفاده می باشد.

ویژگی های اپلیکیشن Taskino

به طور کلی امکانات اپلیکیشن Taskino جهت استفاده و بهره وری به صورت زیر می باشند:

  • ثبت وظایف برای اعضای تیم
  • بکارگیری از امکان ثبت گزارش کار روزانه
  • زمانبندی و تنطیم یادآور برای وظایف ثبت شده
  • امکان ثبت پیگیری روند انجام وظایف
  • مدیریت و نظارت بر روی وظایف سازمانی و شخصی
  • رابط کاربری حرفه ای و فارسی زبان
  • حضور و غیاب آنلاین همراه با ثبت موقعیت جغرافیای پرسنل
  • ثبت یادداشت های شخصی و کاری
  • ارزیابی عملکرد پرسنل طی دوره های مختلف
  • تشکیل کارگروه های کاری درون سازمانی و برون سازمانی
دانلود taskino

دانلود اپلیکیشن Taskino

اپلیکیشن Taskino در سیستم عامل های اندروید و ios و وب قابل استفاده می باشد و هر آنچه برای مدیریت و برنامه ریزی کارهایتان به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با دانلود Taskino بدون دغدغه و درگیری ذهنی و فراموشی کارها می توانید وظایف ، کارها و فعالیت های خود را را به صورت دوره ای ثبت نمایید،علاوه براین برای اعضای تیم نیز امکان ارجاع وظایف به همراه ثبت پیگیری کارها وجود دارد تا به آسانی از اینکه هر پرسنل چه کاری را بر روی پروژه انجام دادند مطلع شوید .

سوالات متداول

اپلیکیشن Taskino چگونه روند برنامه ریزی کارها را بهبود می بخشد؟

برنامه ریزی فعالیت های روزانه همواره یکی از حیاتی ترین مباحثی بوده که افراد، نسبت به آن نگران هستند؛ دلیل چنین نگرانی هایی ها نیز واضح می باشد؛ اکثر افراد فعالیت های خود را برنامه ریزی می کنند که کارهای روزانه خود را فراموش یا حتی با تاخیر انجام می دهند. اپلیکیشن Taskino در چنین شرایطی برنامه ریزی را برای افراد را بسیار آسان تر می کند، زیرا با بکارگیری چنین ابزاری دیگر لازم نیست نگران برنامه ریزی کارهای خود باشید . اپلیکیشن برنامه ریزی Taskino با قابلیت هایی نظیر چک لیست، زمانسنجی فعالیت ها ،تقویم فارسی و ارسال اس ام اس و نوتیفیکیشن درون برنامه ای به بهترین ابزار در حوزه برنامه ریزی برای کاربران فارسی زبان تبدیل شده است.

مزایای برنامه ریزی کارها چیست؟

  • برنامه‌ ریزی کارها به شما کمک می‌کند با بهره‌وری بیشتری کار کنید
  • با برنامه ریزی کاری در واقع چشم اندازی از آنچه باید انجام دهید در اختیار دارید
  • با برنامه ریزی کارها، از اولویت هر فعالیت مطلع شده و زمانتان را صرف کارهای بیهوده نخواهید کرد
  • برنامه ریزی کارها موجب از بین بردن پراکندگی ذهنی شده و در نهایت تمرکزتان را افزایش می دهد

هنگامی که برای برنامه ریزی روزانه خود وقت می گذارید، مراحل مورد نیاز را طی می کنید تا علاوه بر شناسایی اهداف خود به آنها دست یابید و برای انجام فعالیت های روزانه، به کارآمدترین شکل اقدام نمایید. با داشتن برنامه ریزی دقیق در واقع جزئیات مسیر کاری را طی خواهید کرد؛ این امر به شما کمک می کند با صرف کمترین انرژی، در سریع ترین زمان ممکن به اهداف زندگی خود دست یابید.