پیاده سازی نرم افزار تَسکینو سازمانی در دانشگاه علوم تحقیقات

نقش نرم افزاری که بتواند پرسنل و فرایند های مختلف سازمان را به درستی مدیریت کند برای سازمان ها بسیار حیاتی می باشد. قطعا یکی از ضروری ترین نرم افزارها برای هر سازمان که می‌تواند امکاناتی نظیر برنامه ریزی، مدیریت پرسنل، ثبت وظایف، ثبت فعالیت های روزانه، ارزیابی عملکرد کارکنان و غیره را در اختیار سازمان قرار دهد نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف می باشد. 

مجموعه داده سامان سپهر، تولید كننده نرم افزار های مدیریتی و مالی، و ارائه دهنده راهکارهای جامع نرم افزاری منطبق با نیاز مشتری، مفتخر است که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، نرم افزار تسکیو نسخه سازمانی، راهکار جامع برنامه ریزی و مدیریت کار را با موفقیت در این دانشگاه پیاده سازی نموده است.

معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در آبان ماه ۱۳۶۳ پایه گذاری شده است و فعالیت خود را در رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه با جذب تنها 250 دانشجو شروع کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با اهدافی چون ارتقا کیفی و کمی آموزش و پرورش در راستای اداره علمی امور کشور ایجاد شده است. این دانشگاه، طیف بزرگی از برنامه‌های آموزشی را در مقاطعی چون کارشناسی ارشد و دکتری به ویژه در مقاطع تحصیلی تکمیلی برای دانشجویان داخلی و بین‌المللی ارائه داده و شرایط لازم را برای گذراندن فرصت‌های مطالعاتی اساتید سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی فراهم ساخته است.

مدیریت وظایف

نیازسنجی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دارای دانشکده های متعدد و تعداد زیادی پرسنل و واحدهای بین سازمانی می باشد. از این رو مدیریت و ایجاد هماهنگی بین پرسنل کلیه واحدهای سازمانی و ارزیابی عملکرد پرسنل برای مدیریت امری دشوار بود. عدم هماهنگی کامل بین پرسنل و مدیریت، نبود برنامه ریزی مناسب برای واحدهای سازمانی مختلف، فقدان ابزاری مناسب برای پیگیری روند پیشرفت کارها و ارزیابی عملکرد کارکنان از چالش هایی بود که مدیریت بخش های مختلف دانشگاه با آنها مواجه بودند. به همین منظور دانشگاه علوم و تحقیقات تصمیم به بکارگیری و پیاده سازی نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو گرفت.

اهداف مورد نظر پس از پیاده سازی نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف

از آن جایی که واحد علوم و تحقیقات پرسنل بسیار زیاد دارد داشتن راهکاری مناسب می تواند به مدیران هر بخش  کمک کند تا کلیه فرایندهای سازمان را برنامه ریزی سازماندهی و بر اجرای درست و به موقع و روند پیشرفت پروژه ها نظارت داشته باشند. اهداف مورد نظر از پیاده سازی  نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو به شرح زیر می باشد:

  • برنامه ریزی و مدیریت وظایف واحدهای سازمانی
  • تقسیم عادلانه وظایف و منابع
  • ثبت گزارش کار روزانه توسط پرسنل
  • اولویت بندی کارها
  • افزایش بهره وری پرسنل
  • بهبود کار تیمی اعضا
  • نظارت و ارزیابی عملکرد پرسنل

 

برنامه ریزی کارها

ارزش آفرینی پس از پیاده سازی

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو با ایجاد سازگاری و هماهنگی بین کلیه واحدهای سازمانی دانشگاه علوم و تحقیقات، اطمینان داده که مدیران هر بخش و پرسنلشان بدون در نظر گرفتن سطوح سازمانی آنها از فرایند کاری یکسانی پیروی می کنند. اکنون دیگر هر مدیری برای مدیریت بخش های مختلف دانشگاه نگاهی دقیق به نحوه عملکرد پرسنل دارد.  علاوه براین کلیه پرسنل، با صرف نظر از اینکه در سطوح مدیریتی یا زیر ذره بین مدیر واحد خود می باشند، درک واضح تری از برنامه ریزی و شرح وظایف روزانه خود دارند. بدیهی است عدم برنامه ریزی از قبل تعیین شده و درک صحیح وظایف محوله، سردرگمی در پرسنل ایجاد می شود و در نهایت سبب تاخیر در انجام  فرایندهای مربوط به دانشجویان خواهد شد.

نرم افزار تسکینو سازمانی مدیران هر واحد ترغیب کرده تا در مورد ارزیابی عملکرد خود بحث هایی به صورت دوره ای با پرسنل داشته باشند و از نظارت و پیشنهادات پرسنل استقبال به عمل آورند. همچنین مدیران واحدهای سازمانی مختلف دیگر دغدغه ای برای ارزیابی عملکرد پرسنل خود ندارند و با استفاده از گزارشات جامع و تحلیلی وظایف و فعالیت ها در نرم افزار تسکینو در هر زمانی که بخواهند پرسنل خود را ارزیابی کرده و در صورت نیاز برای پیشرفت کاری آن ها اقداماتی انجام می دهند.

با استفاده از نرم افزار تسکینو پرسنل می توانند انتقادات و پیشنهادات یا حتی ایده های خود در پایان هر دوره ارزیابی ثبت نمایند. علاوه بر این ویژگی گزارش دهی برای هر یک از پرسنل، راهکار عالی و مناسب برای بهبود عملکرد آن ها می باشد. این ویژگی نرم افزار تسکینو به مدیران هر بخش سازمان این امکان را می دهد که تصویر واضح تری از عملکرد پرسنل طی دوره های هفتگی، ماهانه یا سالانه داشته باشند.  لازم به ذکر است که پرسنل دانشگاه با بکارگیری نسخه موبایل اپلیکیشن تسکینو، حتی خارج از سازمان و در هر زمان و مکانی، حتی در مسیر برگشت به خانه نیز می توانند فعالیت های روزانه خود را به صورت گزارش کار ثبت نمایند.

نرم افزار مدیریت پرسنل

جمع بندی

در این پست به پیاده سازی موفقیت آمیز نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و مزایا و نتایجی که در پی داشته است پرداختیم. اگر مدیر سازمانی هستید و به دنبال راهکاری برای برنامه ریزی و مدیریت صحیح، هدفمند و هوشمندانه پرسنل خود هستید، نرم افزار تسکینو نسخه سازمانی شما را از چالش های مختلف مدیریت نجات می دهد!

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره تماس 02166580264 تماس حاصل فرمایید. با ثبت درخواست دمو نرم افزار تسکینو نسخه سازمانی کارشناسان داده سامان برای هماهنگی جلسه دموی آنلاین یا حضوری و آشنایی بیشتر با محیط نرم افزار با شما تماس خواهند گرفت.