اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو همیشه و همه جا همراه شماست

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه و مدیریت کارها از راهکارهای فوق العاده برای کسانی است که می خواهند با برنامه ریزی هدفمند و مدیریت زمان، تمام کارهای خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام دهند. برای چنین افرادی برنامه ریزی یکی از مهمترین اصول مدیریت وظایف و کارهای روزانه می باشد.

اما به عنوان شخصی که اهمیت زیادی برای برنامه ریزی روزانه و مدیریت کارهای خود قائل است ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاها با اختلالات اینترنتی مواجه شوید و کلی از برنامه ریزی روزانه خود عقب بمانید و با انبوهی از کارهای انجام نشده مواجه شوید. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که در چنین شرایطی چه باید کرد؟

تسکینو

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارهای تسکینو راهکاری کارآمد برای افرادی است که می خواهند برنامه ریزی جامع و هدفمندی برای تمام کارهای روزانه خود داشته باشند و یکی از نکاتی که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن های داخلی این حوزه متمایز می کند این است که تسکینو در بستر اینترنت ملی پیاده سازی شده است و حتی هنگام بروز اختلالات در اینترنت نیز در دسترس شماست و می توانید وظایف و فعالیت های خود را طبق برنامه ریزی انجام شده پیگیری نمایید و بر روند پیشرفت آنها نظارت داشته باشید.

اپلیکیشن برنامه ریزی تسکینو به صورت اشتراکی ارائه شده است و با تهیه اشتراک یک یا چند ماهه و تمدید اشتراک بعد از پایان مدت زمان اشتراک در جهت کمک به برنامه ریزی روزانه و پیشبرد اهدافتان همیشه و همه جا در دسترس شماست.