تَسکینو جایگزینی مناسب برای واتساپ در مدیریت کارهای تیمی

برنامه ریزی و مدیریت کارها سازمان از مهم ترین وظایف هر مدیری در سازمان می باشد  و چه در سازمان های کوچک و چه در سازمان های بزرگ بسیار حیاتی است. اگر فرایند برنامه ریزی و مدیریت صحیح کارها  وجود نداشته باشد تمامی فعالیت های سازمان بی معنا می شود. فرایند برنامه ریزی با توجه به افزایش اندازه سازمان و شامل پیچیدگی های متفاوتی خواهد بود. برنامه ریزی و مدیریت کار شامل فرآیند ارزیابی اهداف سازمان و ایجاد برنامه ای برای دستیابی به این اهداف است بنابراین اگر سازمانی نتواند این فرایند را به شیوه ای صحیح پیش گیرید، پرسنل دچار سردرگمی می شوند و از اولویت وظایفشان خبردار نخواهند بود و در نهایت بی نظمی باعث شکست پروژه های سازمان می شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای مدیریت کارهای تیمی

اکثر ما با شبکه های اجتماعی آشنایی داریم  و با استفاده از آنها دانش و اطلاعات، علایق، فعالیت‌ها، عکس‌ها و دیگر موارد  را با اشخاص دیگر به اشتراک می گذاریم.  امروزه شبکه های اجتماعی مدیریت کارهای تیمی را متحول کرده است. اما این شبکه های اجتماعی چگونه باعث بهبود مدیریت کار تیمی شده است؟ مزایایی که این شبکه های اجتماعی برای مدیریت بهتر کار تیمی ایجاد کرده است به ذکر زیر می باشد:

  • نظارت و بازنگری را آسان تر از قبل می کند.
  • ایجاد تحول در اشتراک گذاری فایل ها و متون اداری .
  • آسان تر کردن ارتباط داخلی و خارجی
  • دگرگون سازی طریقه رشد و نمو تجارت و روش های ارتباط با مشتری

استفاده از واتساپ برای مدیریت کارهای تیمی

با توجه به اینکه واتساپ توسط کاربران بسیاری زیادی در سراسر جهان استفاده می‌شود، اکثر افراد برای هماهنگ کردن کار های تیمی نیز به این پلتفرم پیام‌ رسانی وابسته هستند. واتساپ امکان برقراری ارتباط راحت با اعضای تیم را فراهم می کند و همچنین مدیریت کارهای پرسنلی که دورکار می باشند را برای مدیر سازمان آسان تر می کند. مدیران سازمان بجای آنکه برای برای تشریح وظایف پرسنل به نوبت با آن ها تمای بگیرد،ویژگی تماس های صوتی گروهی مدیریت کارهای تیمی را ساده تر می کند و دیگر لزومی ندارد برای تشریح وظایف با تک تک پرسنل تماس برقرار کند. بنابراین مدیران تنها با انتخاب کردن افراد می توانند آن ها را به تماس گروهی دعوت کنند.

آیا استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها انتخاب مناسبی برای برنامه ریزی و مدیریت کارهای تیمی است؟خیر! 

شاید اپلیکیشن های پیام رسان به دلیل کارایی و سرعت خود از نظر بعضی از مدیران ابزاری مناسب برای مدیریت کار های تیمی تلقی شود اما تشریح وظایف برای هر یک از پرسنل و تعیین سر رسید برای ان وظیفه فرایندی بسیار حائز اهمیت است که با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان قابل انجام نیست.علاوه بر این از آن جایی که پیام رسان ها یا شبکه های اجتماعی مانند واتساپ قابلیت ارزیابی عملکرد پرسنل با توجه به کارکرد آن هارا ندارد،این برنامه ها صرفاابزاری برای پیام دادن اعضای تیم به یکدیگر یا ارسال فایل های مربوط به پروژه تبدیل شده است و اگر مدیری بخواهد برای مدیریت کارهای تیمی سازمان از این شبکه های اجتماعی استفاده کند سرمایه زمانی بسیار زیادی را تلف خواهد کرد. پیشنهاد ما برای مدیریت کارهای تیمی استفاده از اپلیکیشنی مناسب برای برنامه ریزی و مدیریت کارهای تیمی است. با بکار گیری چنین برنامه ای می توانید برای پروژه های کاری خود برنامه ریزی کرده و تیم خود را در هر مکانی که حضور دارید مدیریت نمایید.اما چه اپلیکیشنی برای مدیریت و برنامه ریزی هر نوع کسب و کاری مناسب می باشد؟

اپلیکیشن مدیریت کارهای تیم

تسکینو بهترین انتخاب برای برنامه ریزی ومدیریت کارهای تیمی

همانطور که می دانید وجود هماهنگی در محل کسب و کار باعث افزایش بازدهی و پیشرفت پرسنل می شود. این بدان معناست که با بکار گیری اپلیکیشنی مناسب برای برنامه ریزی و مدیریت فعالیت ها ، اعضای تیم شما می توانند عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشند. افزایش بازدهی پرسنل باعث افزایش سود حاصل از انجام پروژه‌های سازمان می‌شود که هر سازمان از مدیریت کسب و کارتان، همین مورد می باشد. از این رو اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو برای مدیریت و نظارت بر روند پروژه‌ها و  کارهای تیم طراحی و پیاده سازی شده است شده که مزایای بسیاری در مبحث مدیریت و برنامه ریزی پروژه های سازمان به همراه دارد .

  • قابل استفاده در پلتفرم های اندروید ios و وب دسکتاپ
  • امکان تخصیص وظایف مربوط به پروژه بین پرسنل با تعیین سر رسید برای هرکدام
  • تنظیم یاد آور و زمانبندی برای هر وظیفه
  •  ارسال اس ام اس و نوتیفیکیشن برای هر یادآوری ثبت شده
  • امکان ثبت پیگیری پس از تکمیل وظایف با ذکر جزئیات و زمان صرف شده
  • ثبت فعالیت های انجام شده در قالب گزارش کارهای روزانه
  • امکان ثبت چک لیست کارها همراه با ثبت یاد آور
  • امکان خضور و غیاب پرسنل با ثبت لوکیشن و ثبت مسیر های طی شده
  • رابط کاربری حرفه ای و فارسی زبان