بهترین نرم افزار مدیریت کارها و برنامه ریزی در شرکت های کوچک

اخیرا بسیار از مشاغل، کارهای خود را به صورت دورکاری انجام می دهند و زیرساخت های ابری (cloud) نیز رواح بسیار زیادی پیدا کرده به طوری که شرکتها و کسب و کارها ترجیح می دهند اطلاعات و بانک اطلاعاتی خور را به صورت سرور های ابری و cloud تهیه نمایند  استفاده از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف در شرکت های کوچک، ارزش بسیار زیادی پیدا کرده و همگی به دنبال برنامه ریزی و مدیریت کارها و فعالیتهای سازمان خود هستند ، این امر باعث شده اهمین استفاده از ابزار و نرم افزار ها و اپلیکیشن های برنامه ریزی بالا رفته و این ابزار جایگاه ویژه ای در شرکتها داشته باشند . شرکتهای کوچک به دلیل مدیریت متمرکز تر مستعد استفاده هر چه بیشتر از ابزار های برنامه ریزی و مدیریت تیم (تیم ورک) هستند . به همین منظور همگی در تلاشند که از کمترین امکانات موجود بیشترین خروجی و بازدهی را دریافت نمایند .

اهمیت استفاده از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف 

نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف به شما به عنوان مدیر و صاحب کسب و کار و اعضای تیم‌ تان کمک می‌کند تا وظایف، کارها و فعالیتهای واگذاری شده و پروژه های طولانی مدت خود را مدیریت کرده و منجر به افزایش بهری وری در کسب و کار شما خواهد شوند . همچنین با ارائه راهکار های موثر ،کارها را به ساده ترین و بهترین شکل ممکن پیش می‌برد. با داشتن یک از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف مناسب ، مدیریت و پیگیری کار صحیح تر ، اصولی تر ، دقیق تر و کارآمد تر می شود و خروجی گزارشات و زمان سنجی ها ، کارسنجی ها به واقعیت نزدیک تر می گردد. اهمیت مدیریت و معنای آن (البته نه به کنترل و نظارت بیهوده بر پرسنل ) زمانی ارزش بیشتر خواهد داشت که تمام این نظارت ها و کنترل ها به یک خروجی مناسب و کارآمد منتهی شوند ، در غیر اینصورت وقت تلف کردنی بیش نمی باشد . وقت تلف کردنی که در نهایت باعت دلسری مدیر تیم و کارکنان و همکاران خواهد شد .

 

 مدیریت وظایف

نرم افزار های مدیریت کار و پیشبرد وظایف برای شرکت های کوچک

در هر نوع از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف  می‌توانید بدون نگرانی نسبت به از دست دادن اطلاعات، وظایف را به اعضای تیم خود ارجاع دهید. با استفاده از از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف  می‌توانید در مصرف زمان صرفه‌جویی کنید. این نرم افزار کارهایی مانند، به اشتراک گذاشتن اسناد، برقراری ارتباطات مؤثر، امکان مدیریت کار در هر لحظه، ردیابی زمان و … را به نحو احسن انجام می دهد. از نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف  مناسب باید ویژگی هایی نظیر تقویم، ثبت کارهای تکرارشونده و ارجاع دادن وظایف را داشته باشد. استفاده از این قابلیت‌ها باعث می‌شود مدیریت پروژه شفاف تر و آسان تر باشد انجام شود.

بهترین نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف برای کسب و کارهای کوچک

چگونه  بهترین نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف برای کسب و کارهای کوچک که متناسب با نیازهایمان است را انتخاب کنیم؟ نرم افزاری جامع ، ساده ، با کارایی بالا و دقت هر چه بیشتر در گزارشات ؟ نرم افزار و ابزاری که ساده باشد ، کارایی بالایی داشته باشد و در عین حال بیشترین خدمت را به کسب و کار انجام دهد . اصولا نرم افزارها و ابزار مدیریت کار و وظایف نرم افزارهای شلوغی هستند »» اصلاحا فرم های متعددی دارند ، البته نمی توانیم از این موضوع غافل شویم که نیاز این گونه نرم افزارها به این شکل است که می بایست اطلاعات دقیقی در فرم ها و صفحات نرم افزار وارد شود تا گزارشات دقیق تری ارائه دهند. داشتن نسخه موبایل اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها نیز می تواند در انتخاب یک ابزار مناسب بسیار مؤثر باشد. نسخه اپلیکیشن برنامه ریزی به دلیل در دسترس بودن در تلفن های همراه همیشه و همه جا در اختیار کاربران می باشد و هر لحظه می توان به برنامه ریزی ها و روند پیشرفت وظایف و فعالیت ها نظارت داشت.  ما در این پست سعی کرده ایم برخی از ویژگی های ابزارهای مدیریت وظایف را برای شما توضیح دهیم ، البته نمی توان انکار کرد که توضیح کامل هر یک از ابزارهای موجود زمان بسیار زیادی را مصرف خواهد کرد و شاید نتوان به ریزترین امکانات هر یک از این نرم افزارها پرداخت . 

HeySpace

نرم افزار HeySpace دارای دو بخش مدیریت ارتباطات و مدیریت وظایف است. این نرم افزار تا تعریف 5 کاربر رایگان است و هیچ محدودیتی برای بارگذاری فایل ندارد.با این حساب این نرم افزار گزینه مناسبی برای شرکت های کوچکی است که در انجام کارهای روزانه و انجام پروژه‌های کوچک خود به کمک نیاز دارند.

Mockplus

با استفاده از Mockplus همه طراحان، توسعه دهندگان، مدیران محصولات و اعضای پروژه می‌توانند در یک بخش با هم کار کنند.این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا وظایف را ایجاد و به کارکنان مرتبط ارجاع دهید. همچنین می توانید سررسیدها را تعیین و آنها را به راحتی طبقه بندی کنید. حتی می‌توانید صفحات مربوط به پروژه را برای همکاران خود بفرستید تا کنترل کامل بر روند انجام کار داشته باشید.

Bitrix24

Bitrix24 یک نرم افزار کاربردی است که به مدیریت بسیاری از کارها و پروژه ها کمک می‌کند. این نرم افزار با وجود امکاناتی مانند  برنامه‌ریزی و ظایف و روند انجام کارهارا آسان تر می‌کند. بسیاری از مدیران پروژه استفاده از این نرم افزار را توصیه می کنند، اما معمولا تیم ها و شرکت های بزرگ از این نرم افزار استفاده می کنند.

Hitask

Hitask یک پلتفرم برای مدیریت وظایف است که امکاناتی مانند ایجاد پروژه‌ی جدید، ارجاع وطایف به افراد مختلف، اشتراک گذاری اطلاعات، ارسال اعلانات و هشدارهای مربوط به پروژه، دسترسی آسان به پرونده‌ها و تقویم مشترک را دارد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان و کاربردی است. در این نرم افزار همچنین می‌توانید اطلاعات و فایل های مورد نیاز ضمیمه کنید.

Infolio

Infolio یک نرم افزار مبتنی بر همکاری تیمی (نرم افزار مدیریت تیم) است. این نرم افزار به شما امکان کنترل و بررسی مقدار پیشرفت وظایف و کارها را در قالب های کانبان می‌دهد. علاوه بر این امکاناتی مانند تقویم و جدول زمان‌بندی و … را نیز دارد و  امکان سفارش‌سازی را برای مدیریت آسان‌تر وظایف ارائه می‌دهد.

Airtable

Airtable ابزاری برای مدیریت کارها و وظایف به صورت صفحه گسترده است که باعث می‌شود تمامی اطلاعات موردنیاز شما به طور شفاف در یک جدول قابل مشاهده باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید پروژه خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنید. با وجود ویژگی‌های خوب این نرم افزار، همه اعضای تیم کارها و فعالیت های خود را با توجه به میزان اولویت پروژه ها ثبت می کنند.

Pipefy

Pipefy یک سیستم مدیریت وظایف و کارها است که در سازماندهی و کنترل جریان کار به شما کمک می‌کند. می‌توانید وظایف و کارها را به راحتی به اعضای تیم خود واگذار و مهلت زمانی اتمام آن کار تعیین کنید. در Pipefy هر پروژه به چند بخش تقسیم میشود و با استفاده از روش کانبان مدیریت می‌شود. Pipefy یک ناظر بسیار خوب بر وظایف است و کاربردهای شرکتی و سازمانی جامع و پیشرفته‌تری مانند سفارشی سازی ، پیاده سازی اتوماسیون‌ داخلی ، بوجود آوردن یکپارچگی و به اشتراک گذاشتن صفحات ورود اطلاعات را نیز ارائه می‌دهد. 

ClickUp

 ClickUp یک نرم افزار عالی برای انواع تیم ها در هر اندازه است. نرم افزار قابلیت تنظیم با نیازهای شما را دارد و با استفاده از قابلیت‌های مختلف به مدیریت و سازماندهی کارهای شما کمک می‌کند. نرم افزار مورد بحث می‌تواند جایگزینی ساده و راحت برای کارهای موجود شما باشد. برای تیم‌های کوچک نیز بسیار عالی خواهد بود زیرا می‌توانند از بین ویژگی‌های پیشرفته، امکانات مورد نظر خود را  انتخاب کنند. به همین دلیل از شلوغ بودن صفحات و فرم ها پرهیز شده و به راحتی کارها و فعالیتها مدیریت خواهد شد. در این بین می بایست کارهای خود و تیم خود را مشخص نمایید . دقت در تنظیم و معرفی صحیح و زمان سنجی درست برای تیم مهم تر از ارجاع متعدد کارهاست ‌. کار خود و تیم را مشخص نمایید ارجاع کار را شروع نمایید و وظایف هر شخص و گروه کاری را با وسواس زیاد مشخص نمایید. . در عین حالی که کارها ، وظایف و پروژه های شما در حال رشد و پیشرفت هستند، می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند ارزیابی و ردیابی زمان و زمانسجی کارها استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت کارها

بهترین نرم افزار مدیریت کار کدام ابزار است؟

بهتر است این جمله را این گونه بیان کنیم که ویژگی های بهترین و برترین نرم افزار مدیریت وظایف چیست ؟ شاید در نظر داشته باشید که با توجه به سرعت رشد تلنولوژی پیدا کردن بهترین و برترین کمی سخت می باشد . در واقع هیچ پاسخ واضح و دقیق و روشنی برای این دسته سوالات و پرسش ها وجود ندارد! انتخاب نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت وظایف به نوع کار و نحوه انجام وظایف و حتی بیشتر به روش مدیریت شما »» بله شما که به عنوان مدیر کسب و کار در راس امور قرار دارید بستگی دارد.

چالش ها و تصمیم گیری و انتخاب شما از زمانی شروع می شود که به جهت بهبود وضعیت کاری ، نظم و نظام بخشیدن به امور کاری و زندگی، تصمیم به برنامه ریزی و مدیریت هر چه بیشتر کارها و فعالیتهای روزانه داشته باشید. تصمیم بگیرید در نهایت دقت و ظرافت برنامه ریزی صحیحی جهت مدیریت کارها و امور روزانه را داشته باشید . تا جایی که برای شما مقدور است، در خصوص هر موضوعی برنامه ریزی و زمان سنجی داشته باشید . این عادت فوق العاده عالی و کارگشا را در همه امور روز مره و زندگی شخصی و کاری خود ارتقاء دهید .پس از اینکه نظم و نظام درستی در زندگی شما برقرار شد به سمت انتخاب یک ابزار مدیریت و برنامه ریزی بروید و بهترین ابزار مدیریت و برنامه ریزی را انتخاب نمایید و متعهد شوید که تمام مراحل را به درستی انجام دهید . متعهد به انجام بودن یک کار یحک عادت فوق العاده عالی در شما ایجاد می کند .

ما در داده سامان سپهر سعی کرده ایم تمام امکانات این نرم افزارها و اپلیکیشن ها را در یک نرم افزار و اپلیکیشن جامع با نام تجاری تسکینو گردآوری کنیم . البته نسخه فعلی این نرم افزار و اپلیکیشن برای فارسی زبان ها پیاده سازی شده است و در تلاش هستیم که نسخه های انگلیسی و عربی و چند زبان غیر از فارسی را در کوتاه ترین زمان ارائه نماییم . این بسته نرم افزاری با قیمت بسیار مناسب و در پلن های مختلف قابل ارائه است و برای هر کسب و کاری حتی استفاده خانگی وشخصی نیازسنجی شده و به صورت کامل تحلیل و پیاده سازی شده است .