اپلیکیشن مدیریت کارها؛ بهترین راه فراموش نکردن وظایف!

مدیریت کارها و وظایف شخصی یا گروهی از فعالیت­های مفید در مسیر  رسیدن به اهداف محسوب  می شوند. به همین منظور است که افراد هدفمند برای دستیابی به اهداف ابتدا آن ها را براساس اولویتشان دسته بندی و مدیریت می کنند. همان طور که می­دانید مدیریت کارها و وظایف به شما کمک می­کند روزی مفید و کارآمد را شروع کنید. درمقابل عدم مدیریت و برنامه ­ریزی کارها در روز،  از همان ساعات اول روز شما را خراب می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر برای مدیریت کارهای شخصی می ­توان از بزارها و اپلیکیشن های گوناگونی استفاده کرد. یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت کارها،برای کاربران فارسی زبان استفاده از اپلیکیشن تسکینو است. استفاده  از این اپلیکیشن موجب می شود که شما به ‌راحتی بتوانید کارهای روزانه خودتان را به نحو احسن برنامه ریزی و به انجام برسانید. اپلیکیشن تسکینو شما را از استفاده هرگونه اپلیکیشن یا نرم افزار دیگری برای مدیریت کارهایتان بی نیازمی کند. در این پست سعی داریم علاوه بر معرفی راه­ کارهای مدیریت کار به معرفی اپلیکیشن تسکینونیز بپردازیم.

برنامه ریزی و مدیریت کارها

منظور از برنامه ریزی و مدیریت کارها چیست؟

هر روز صبح هنگامی که از خواب بلند می­شویم تا انتهای روز، در تمام مدت درگیر انجام دادن کارها و اهداف  خود هستیم. از ورزش کردن و سرکار رفتن گرفته تا کتاب خواندن و به بانک رفتن، همه این ها اعمال و کارهایی هستند که به روز شما رنگ و بویی تازه می دهد. در تمام این کارهای ذکرشده حضور شما بسیار مهم است و همه آن ها را خودتان می بایست به سر انجام برسانید. برخی از کارهایی که برای شما پیش می آید ممکن است به بیشتر به حضور فیزیکی شما نیاز داشته باشد و برای انجام دادن فعالیت های دیگر ممکن است دورکاری کفایت کند. هنگامی که از مدیریت کارها و وظایف خود صحبت می­کنیم منظور به انجام رساندن کل کارها یا مقداری از آن ها در روز است.

چگونه ابزار مدیریت کارهایی را داشته باشیم که به انجام وظایف ما کمک کند؟

ابزارهای فراوانی در این زمینه وجود دارد که بسته به سلیقه و معیار های خودتان می توانید انتخاب کنید. اگر به دنبال راهی ساده­ برای مدیریت کارهای خود هستید، استفاده از یک قلم وکاغذ برای شما کفایت می­کند.

اما چنانچه با تکنولوژی بیشتر از کاغذ و قلم راحت هستید، اپلیکیشن های زیادی برای مدیریت کارهایتان وجود دارد. اپلیکیشن تسکینو یکی از ابزارهای بسیار مفید حوزه برنامه ریزی و مدیریت کارها است. استفاده از موبایل اپلیکیشن تسکینو به شما این امکان را  می دهد تا در هر زمان  کارها و وظایفی که به شما ارجاع داده شده را مدیریت کرده و به‌راحتی به تمام وظایف خود را به اتمام برسانید.

در طول روز چقدر زمان برای انجام کار دارید؟

اولین قدمی که در مسیر برنامه ریزی و مدیریت کارهای خود باید بردارید مشخص‌کردن مقدار زمانی است که در طول روز برای هریک از کارهای خود دارید. این قدم با توجه ‌به اهداف زندگی و نوع کار شما مشخص می­شود.

کدام کارها اولویت بیشتری دارد؟

حال نوبت به اولویت بندی و مشخص کردن کارهای مهم است. این نوع فعالیت­ها، کارهایی هستند که مهم تر و اولویت بیشتری نسبت به کارهای دیگر دارند.

برای کارهای مهم و ضروری باید ساعتی جدا مشخص کنید. زمان انتخابی شما بهتر است تایمی باشد که دارای بازدهی بیشتری هستید. بعضی از افراد اول وقت راحت و با حوصله تر می­توانند کارهای مهم خود را انجام دهند و ممکن است افراد دیگری در شب انرژی بالاتری نسبت به صبح دارند.

تحلیل کارها

کارهایی که باید انجام دهید را تحلیل کنید

در این مرحله باید فعالیت­های خود را تجزیه و تحلیل کنید. این به معنی که نگاهی به برنامه کل روز خود بیندازید  و زمانی برای استراحت  و اوقات فراغت خود در نظر بگیرید. اگر وقت کافی برای اوقات فراغت خود ندارید لازم است موارد ذکر شده بالا را مجدد مرور کنید.شما همچنین می توانید برای برای استفاده بیشتر از زمان خود بعضی از کارها را به همکاران و اعضای تیمتان بسپرید. اگر بازهم زمان کافی برای اوقات فراغت و انجام دادن کارهای دلخواهتان نداشتید نیاز دارید که برنامه ریزی خود را کمی تغییر دهید و بعضی از کارها را به روزهای دیگری منتقل کنید.

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارها تسکینو

اپلیکیشن مدیریت کارها و برنامه ریزی تسکینو به شما و افراد تیم‌تان کمک می‌کند تا فعالیت های روزانه و پروژه های بلند مدت خود را مدیریت کرده و کارایی و بهره وری را در سازمان خود به طور چشم گیری افزایش دهید . دسترسی به  داده های  لازم به صورت یکپارچه، حتی برای سازمان ها یا شرکت های کوچک نیز از اهمیت بالایی برخورددار می باشد. با اپلیکیشن تسکینو می توانید وظایف مختلف پروژه را مشخص کرده و با تعیین سر رسید به افراد خود ارجاع دهید. علاوه بر این می توانید فعالیت ها و وظایفی که تکمیل کردید را در بخش سایر فعالیت به صورت گزارش کار روزانه ثبت نمایید.یکی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن تسکینو مربوط به چک لیست آن می باشد؛ در چک لیست این اپلیکیشن می توانید وظایفی که به شما سپرده شده است را همراه با  یاد آور ثبت کنید تا فراموش نکنید چه کارهایی را در چه زمانی باید انجام دهید،این یاد آور در زمان مشخص شده برای شما اس ام اس و نوتیفیکیشن ارسال خواهد کرد.

سخن اخر

همان‌طور که در این پست اشاره کردیم، برنامه ریزی و مدیریت کارها عامل بسیار ضروری و موثری در روند پیشرفت و موفقیت می باشد به شکلی که هر فرد نیاز دارد برای رسیدن به تمام اهداف و مدیریت وظایف خود در زندگی برنامه ریزی دقیق و هدفمندی داشته باشد. رسیدن به اهداف بزرگ با برداشتن گام­های کوچک و برنامه ریزی و مدیریت کارهای روزانه امری بدیهی تلقی می­شود.