دانلود نرم افزار Supremo ، کنترل ویندوز از راه دور

 supermo نام نرم افزاری ساده و بسیار کاربردی جهت اتصال و مدیریت کامپیوترهای از راه دور است. در واقع Supremo Remote Desktop  یک ابزار مناسب برای مدیریت و ساپورت کامپیوترهای از راه دور از طریق اکانت های RDP به حساب می آید ، با کمک Supremo شما می توانید کنترل کامپیوترهای از راه دور بدون نیاز به دستکاری تنظیمات روتر/فایروال به دست بگیرید. این نرم افزار جهت راه اندازی دارای محیط کاربری بسیار ساده ای است و رده ابزارهایی با امنیت بالا جهت مدیریت ریموت دسکتاپ به شمار می رود. Supremo Remote Desktop با پشتیبانی از بالاترین رده امنیتی HTTPS SSL ، مناسب ترین امکان را برای تبادل فایل ها در میان کامپیوتر شما و کامپیوتر از راه دور فراهم می کند .با استفاده از برنامه supermo شما قادر هستید به صورت همزمان با چند سیستم به یک سیستم متصل شوید.

نرم افزار supermo چگونه کار می کند؟

این نرم افزار با ساپورت کامل رمزگذاری قدرتمند SSL ، بالاترین درجه امنیتی را در اتصالات از راه دور فراهم می کند ، به کمک Supremo Remote Desktop ، چندین کاربر به طور همزمان می توانند با اجرای Supremo.exe ، به یک کامپیوتر متصل شوند ! برای مثال تمامی اعضای کمپانی شما می توانند با ورود به یک کامپیوتر از راه دور ، به طور مستقیم فرآیندهای فعالیتی شما را مشاهده کنند و دیگر نیازی به ارائه ها و سخنرانی ها برای انجام چنین فرآیندی وجود نخواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های Supremo Remote Desktop امکان تبادل فایل میان کامپیوتر شما و کامپیوتر ریموت از طریق اف تی پی و یا عمل Drag&Drop است.
 

نرم افزار supermo


ویژگی ها نرم افزار Supremo 

  • این نرم افزار نیازی به پیکربندی تنظیمات دیوارآتش و روتر ندارد
  • امکان اتصال چندین ارتباط
  • امنیت و محافظت کامل
  • امکان انتقال فایل و فولدر
  • امکان چت به صورت صوتی و نوشتاری

 

آیا بعد از کار با نرم افزار ریموت از راه دور باید آن را حذف کنیم؟

نیازی به انجام چنین کاری نمی باشد، برخی کاربران فرض می‌کنند که نصب بودن نرم افزار های ارتباط از راه دور بر روی کامپیوتر، یک ابزار جاسوسی است و باید پس از استفاده آن را حذف کرد، اما اینگونه نیست. توجه داشته باشید که تا زمانی که کامپیوتر شما به اینترنت متصل نباشد و خودتان کد اختصاصی درون این برنامه را به فرد خاصی ندهید و پس از آن درخواست اتصال فرد مورد نظر را تایید نکنید، هیچ شخصی  نمی‌تواند با استفاده از نرم افزار Supremo به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل شود.

لینک دانلود نرم افزار supermo:

https://dssnovinit.com/Applications/Install/Supremo.4.8.4.3614.zip