آیا اپلیکیشن تَسکینو برای برنامه ریزی درسی روزانه کاربرد دارد؟

برای رسیدن به هدف و داشتن مهارت های مورد نیاز در کنار تلاشی که برای رسیدن به اهداف خود می کنید، برنامه ریزی روزانه را فراموش نکنید.برنامه ریزی روزانه علاوه بر فعالیت های روزمره در همه زمینه های تحصیلی نیز تأثیر مثبت می گذارد. با برنامه ریزی درسی درست، بدون شک مسیر هموارتری پیش رو خواهید داشت.جهت دستیابی به موفقیت در دوران تحصیلی باید به اندازه مناسب و به روشی درست برای مطالعه تان برنامه ریزی کنید تا برای مطالعه و یادگیری به مقدار کافی وقت بگذارید ، این در حالی است که اکثر دانشجویان بر این باورند که تنها راه موفقیت در دوران تحصیلی مطالعه بیش از اندازه می باشد و باید برای دستیابی به آن از تمامی کارهای دیگر، ارتباط با خانواده و زمان تفریح خود غافل شوند. اما با دانستن شرایط روحی و فکری فرد و بکارگیری برنامه ریزی درست می توان برنامه ای اصولی برای هر شخص پیاده سازی کرد.

برنامه ریزی روزانه

برنامه ریزی درسی چیست؟

شناخت، سازماندهی و پیش بینی فعالیت های آموزشی و درسی در مسیر یادگیری را برنامه ریزی درسی می نامند. برنامه ریزی درسی در میان دانش آموزان و افراد در بیشتر موارد به معنای تعیین زمانی برای درس و انجام فعالیت های مربوط به دروس است.رعایت اصول برنامه ریزی درسی به شما در مدیریت کارها و فعالیت های روزانه کمک بسزایی می کند. اما اگر ذهنتان را به یک انباری پر از فعالیت های تکمیل نشده تبدیل کنید، رسیدن به موفقیت و اهداف به شکل قابل توجهی از شما دور می شوند.علاوه براین نتیجه آن آشفتگی و به دنبال آن استرس بیش از حد خواهد بود.احتمالا اگر شما هم یک دانش‌آموز یا دانشجو در خانواده خود داشته باشید یا خودتان از همین دانشجویان نسل جدید باشید، با مسئله‌ی استفاده دائمی از تبلت یا تلفن همراه به خوبی آشنا هستید. تا چندین سال قبل، کمتر کسی در دست دانش‌آموز ابتدایی تلفن همراه می‌دید یا دانشجویان زمان بسیار کمی را صرف کار با تلفنشان می‌کردند.اما مثل بسیاری دیگر از ابزار و ملزومات روزمره، تلفن های همراه به سرعت تبدیل به جزئی جدایی ‌ناپذیر زندگی تحصیلی و عادی دانشجویان و دانش آموزان شده است. این مسئله هم باعث دل‌نگرانی‌ برای والدین می‌شود که شاید این داشتن تلفن همراه به روند درس خواندن فرزندشان آسیب بزند. اما می‌توان از هر تهدیدی یک فرصت مناسب ساخت!

تلبت ها و تلفن های همراه امکانات آموزشی بسیاری مناسبی دارند که یکی از بهترین ویژگی‌های این وسایل ارتباطی داشتن اپلیکیشن های مفید برای برنامه ریزی درسی است. در ادامه به اینکه چرا باید از اپلیکیشن برنامه ریزی درسی استفاده کرد پرداخته و بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی درسی را معرفی می کنیم.

چرا باید از اپلیکیشن برنامه ریزی درسی برای تمرکز بیشتر بر روی دروس استفاده کرد؟

هر دانش آموز یا دانشجویی برای موفقیت تحصیلی و رسیدن به نمرات عالی، نیازبه یک برنامه ریزی دقیق درسی دارد. برنامه‌ای که در آن تمام تکنیک‌های برنامه‌ریزی بکار گرفته شده باشد. دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند با تمام تمر کز خود درس بخوانند و به خوبی از پس امتحانات مهم و تمام اهداف تحصیلی خود بربیایند، لازم است که فعالیت های درسی خود را قدم به قدم برنامه ریزی کنند. با این حال درس خواند و مطالعه کردن، فرآیندی طولانی مدت می باشد و شما به عنوان دانشجو یا دانش آموز در طول سال تحصیلی در کمترین حالت ممکن، چندین ماه درگیر فرایند یادگیری هستید. طی کردن این مسیر باید، حساب شده و دقیق باشد تا انرژی و زمان  شما بیهوده مصرف نشود.شاید با مطرح شدن عنوان برنامه ریزی درسی اکنون به برنامه ریزی های سنتی و کاغذی فکر کنید؛ این امری کاملا طبیعی است، همچنان می‌توان از کاغذ و قلم و یا دفاتر برنامه ‌ریزی استفاده نمود، اما اپلیکیشن ‌های برنامه ریزی موبایل یک فرصت برای برنامه ریزی دقیق هستند تا با ثبت دقیق فعالیت های درسی،یادگیری را برای شما راحت تر کنند.

 ضریب خطای این اپلیکیشن‌ها بسیار پایین می باشد و امکانات حرفه ای و کاربردی نظیر یادآوری زمان انجام و تکمیل دروس و خدماتی مشابه برای برنامه ریزی دقیق فعالیت های درسی در نظر گرفته شده است.از سویی دیگر، چه چیزی بهتر از اینکه از ابزاری که به طور دائم همراه خود دارید برای اهداف تحصیلی و آموزشی استفاده کنید؟ بنابراین در ادامه با بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی درسی آشنا شده و به اینکه چگونه این اپلیکیشن به برنامه ریزی درسی شما کمک خواهد کرد می پردازیم.

تسکینو؛اپلیکیشنی مناسب برای برنامه ریزی درسی

اپلیکیشن تسکینو به سادگی به  شما این امکان را می‌دهد تا فعالیت های درسی خود را بر اساس معیارهای مختلف سازماندهی و برای تکمیل آن ها برنامه ریزی کنید. هنگامی که فعالیت های مختلفی را به این اپلیکیشن اضافه کرده و شروع به انجام آن ها می کنید، با نمودار های این اپلیکیشن قادر هستید مقدار زمان صرف شده و مقدار درصد تکمیل شده آن را ثبت کنید.این ویژگی به طور قابل توجهی شما را برای دستیابی به اهداف درسی بزرگ تر تشویق می کند. ویژگی های اپلیکیشن تسکینو برای برنامه ریزی بهتر دروس به ذکر زیر است:

  • قابل استفاده در پلتفرم های اندروید، ios، نسخه وب مخصوص دسکتاپ
  • ثبت و برنامه ریزی فعالیت ها و تکالیف درسی به صورت روزانه یا هفتگی
  • امکان تنظیم یادآور و زمانبندی برای تکالیف یا فعالیت های دروس مختلف
  • ارسال SMSونوتیفیکیشن درون برنامه ای برای یادآورهایی ثبت شده
  • امکان ثبت چک لیست برای فعالیت های درسی همراه با ثبت یادآور
  • رابط کاربری حرفه ای،کاربر پسند و فارسی زبان

 

جمع‌بندی

با بکارگیری اپلیکیشن تسکینو برنامه ریزی درسی و مدیریت و سازماندهی مطالعات و ارزیابی روند انجام تکالیف برای دانشجویان و دانش آموزان در بهترین مسیر خود قرار خواهد گرفت. زمانی که شما یک اپلیکیشن برنامه ‌ریزی برای دروس خود دارید، می‌توانید با خیالی آسوده راحت دروس خود را مطالعه کنید و در نهایت با گزارش‌های ماهیانه و هفتگی تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید. با وجود اپلیکیشن برنامه ریزی درسی تسکینو، زمان آن رسیده که روش‌های سنتی یا همان برنامه ریزی به روش کاغذ و قلمی را در این حوزه کنار بگذاریم و از این اپلیکیشن‌ حرفه‌ای برای کمک و دستیابی به اهداف تحصیلی  خود استفاده کنیم.