مزایای موبایل اپلیکیشن مدیریت تیم فروش برای فروش کارآمد

اپلیکیشن های موبایل از فعال ترین روندهای رو به رشد هستند و بسیاری از شرکت ها برای برندسازی، جذب مشتریان خود، مدیریت گردش کار روزانه و بهبود بهره وری از آن استفاده می کنند. حدود 63 درصد از جمعیت جهان از تلفن همراه استفاده می کنند و میلیون ها اپلیکیشن در هر ماه دانلود می شود. امروزه شرکت ها از اپلیکیشن های موبایل برای مدیریت تیم های فروش خود استفاده می کنند.برخی از شرکت‌ها هنوز از روش قدیمی قلم کاغذی استفاده می‌کنند و به صورت دستی داده‌ها را برای تولید گزارش‌ ها ادغام می‌کنند. این امر زمان و دردسر زیادی را می طلبد، گاهی اوقات حتی ممکن است گزارش ها نادرست باشند و گزارش دهی به مدیریت کندتر می شود که به معنای تاخیر در تصمیم گیری است.مدیریت فروش نقش مهمی در رشد شرکت ایفا می کند و استفاده از یک راهکار مدیریت تیم فروش مناسب ضروری است زیرا می تواند فرآیندهای شما را سازماندهی کند منجر به برتری شما نسبت به رقبا می شود.در ادامه این پست به اینکه چگونه شرکت ها با اجرای برنامه فروش مبتنی بر تلفن همراه سود می برند، می پردازیم:

از دست ندادن اطلاعات

از دست دادن اطلاعات مهم به معنای افت درآمد است. با استفاده از اپلیکیشن مدیریت فروش، احتمال خطای انسانی و از دست دادن هرگونه اطلاعات کاهش می یابد. به محض اینکه یک فروشنده اطلاعاتی را به برنامه خود اضافه می کند، در دسترس مدیریت تیم فروش قرار خواهد گرفت.

حذف ثبت دستی

ثبت اطلاعات به صورت دستی می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد. تغییر به برنامه‌های گزارش‌ دهی خودکار بسیار مهم است تا شرکت‌ها بتوانند از زمان خود در سایر کارهای مهم استفاده کنند.

برنامه ریزی کارها

تعیین عملکرد کارکنان فروش

با استفاده از اپلیکیشن‌ مدیریت فروش، مدیریت می‌تواند عملکرد فروشندگان خود را نسبت به یکدیگر درک کند. در شرکت های بزرگ با تعداد زیادی از اعضای تیم فروش، اندازه گیری عملکرد هر فرد می تواند بسیار دشوار باشد. با استفاده از راهکارهای مدیریت فروش، اپلیکیشن می تواند به طور خودکار اعضای تیم فروش را بر اساس میزان فروش آنها رتبه بندی کند. شرکت ها می توانند با حذف کارکنان با عملکرد ضعیف در هزینه های اضافی صرفه جویی کنند.

افزایش درآمد شرکت

شرکت ها با استفاده از اپلیکیشن مدیریت فروش توانسته اند کسب و کار خود را رونق دهند. شرکت‌هایی که قبلاً نگران ورود به بازارهای جدید یا استخدام فروشندگان بیشتر بودند، اکنون اعتماد به ‌نفس بالا ‌تری دارند، زیرا گزارش‌های آنها سیستماتیک‌ تر است، که از آنها حمایت می‌کند تا کسب‌وکارشان را توسعه دهند.

تحلیل نیاز های بازار

چه کسی به جز فروشنده می تواند ایده بهتری در مورد بازار داشته باشد؟ آن‌ها روندها، مشکلات، چالش‌ها و الزامات را بهتر می‌شناسند و با استفاده موبایل اپلیکیشن مدیریت فروش، می‌توانند تحلیل های خود را درلحضه گزارش کنند، که در نهایت می‌ تواند به طور خودکار ادغام شود تا بینش خوبی ارائه دهد و به تجزیه و تحلیل بازار کمک کند و در نهایت به ایجاد استراتژی‌ های بهتر کمک کند.

بهبود همکاری تیمی

هر ساعت برای تیم فروش مهم است زیرا آنها هستند که باعث می شوند شرکت شما در بازار بایستد و اتلاف آن زمان می تواند هزینه بالایی داشته باشد. استفاده از موبایل اپلیکیشن مدیریت فروش باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود زیرا تمام اطلاعات مورد نیاز یک فروشنده می تواند در برنامه نمایش داده شود. همکاری تیمی بهتر می تواند به تصمیم گیری سریعتر و رشد شرکت کمک کند.

مدیریت تیم فروش

افزایش کارایی نیروی فروش

برنامه ریزی بهتر باعث می شود تیم فروش مطمئن باشد و با منابع کمتر نتایج بیشتری کسب کند. موبایل اپلیکیشن مدیریت فروش به نیروی فروش راهکاری ارائه می دهد تا در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، خواه سفارش گرفتن باشد یا حضور و غیاب یا مرخصی را گزارش کند. استفاده از موبایل اپلیکیشن مدیریت تیم فروش کارایی کلی نیروی فروش را بهبود می بخشد.به طور کلی، اپلیکیشن مدیریت تیم فروش و بازاریابی، کارایی فروش میدانی و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در نتیجه باعث رشد شرکت می شود.با موبایل اپلیکیشن مدیریت فروش داده سامان به راحتی میتوانید تیم فروش خود را مدیریت کنید از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به مدیریت کارها و وظایف، ثبت وظایف و ارجاع دادن آن به کارکنان، زمانبندی کارها و حضور و غیاب کارکنان اشاره کرد.