راهکارهای عالی برای بهبود دورکاری با نرم افزار مدیریت وظایف

پیاده سازی ابزاری جدید برای افزایش بهره وری سازمان ها، به ویژه در سازمان هایی که به طور دورکاری مشغول به فعالیت می باشند می تواند چالش های بسیاری ایجاد کند. برخی این از این چالش ها به ذکر زیر می باشند:

  • نصب دشوار نرم افزار
  • آموزش های طاقت فرسا
  • کارآمد نبودن نرم افزار برای مدیریت دورکاری

 

نرم افزار مدیریت وظایف و برنامه ریزی تسکینو علاوه بر کمک به مشاغلی که نیاز به نظم و سازماندهی وظایف و فعالیت ها دارند به آسان تر کردن فرآیند مدیریت دورکاری نیز کمک شایانی می کند؛ نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو به صورت بصری می باشد این  بدان معناست که پیاده سازی و نصب آن مراحل کمی دارد.نرم افزار تسکینو ارتباط بین تیم های کاری را بهبود داده و اطمینان می دهد که می توانید در پروژه های داخلی و دورکاری به طور موثرتر با تیم خود همکاری کنید. در ادامه این پست موارد زیر را بررسی می کنیم:

  • مزایا، معایب و چالش های دورکاری
  • ویژگی های نرم افزار تسکینو برای مدیریت و بهبود دورکاری

 

مزایا،معایب و چالش های دورکاری

دورکاری به دلایل متعدی بین پرسنل محبوب است زیرا آن ها می توانند ساعات کاری خود را مشخص کنند، برنامه خود را مدیریت کرده و علاوه براین می توانند از زمانی که برای رفت و آمد صرف می شود جلوگیری کنند.دورکاری می تواند تیم شما را تشویق کند که بیشتر به یکدیگر اعتماد کنند، همچنین می تواند به بهبود حس هویت شما در خارج از محل کار کمک کند، که احتمالاً می تواند به تعادل اولویت های کاری کمک کند. از سوی دیگر، دورکاری شامل چالش های خاص خود نیز می باشند. اعضای تیم شما در صورت عدم ارتباط گیری دچار  کاهش اعتماد به نفش می شوند؛ علاوه براین پرسنل ممکن است در دورکاری احساس تحت فشار بودن کنند زیرا می بایست در هر زمانی از ساعت کاری پشت سیستم خود بوده و کارهای سازمان را پیش ببرند. این احساس تحت فشار بودن با عنوان خزش شغلی نیز شناخته می شود که در نهایت چالش های زیر را به همراه دارد:

  • عدم همکاری تیمی
  • هماهنگ نبودن پرسنل بین پروژهای سازمان
  • اولویت بندی اشتباه وظایف
  • هدر رفتن سرمایه و زمان سازمان
  • نا کارآمد شدن بخش مدیریت در دورکاری

 

نرم افزار مدیریت وظایف و دورکاری تسکینو

نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو از طریق ویژگی‌هایی نظیر مدیریت وظایف، سهولت استفاده و استانداردهای امنیتی بالا، چالش های مدیریتی و تیمی را به طور موثری برطرف می کند. در ادامه به مزایایی که نرم افزار تسکینو برای مدیریت دورکاری فراهم می کند، می پردازیم:

 

  • بهبود ارتباط تیمی با وظایف ساختار یافته.
  • تسهیل گردش کار مشترک و کارآمد برای پرسنل دورکار.
  • دید کلی از نحوه پیشرفت اعضای تیم.
  • پیگیری فعالیت های کاری و فردی
  • ارزیابی های دوره ای، هفتگی، ماهانه و سالانه

 

در ادامه چالش هایی که با بکارگیری نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو برطرف می شوند را بررسی می کنیم

با نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو ارتباط خود را متمرکز کنید!

انباشته شده ایمیل های خوانده نشده؟ عدم شفافیت در مورد تفویض وظایف؟ استراتژی های ناکارآمد؟ این موارد علاوه براینکه باعث پیشرفت پروژه شما نمی شود، بلکه باعث بهم ریختگی وظایف شما خواد شد. اگر در واحدی مشغول به کار هستید حتما به این چالش ها برخوردید. چگونه میتوان این چالش ها را برای همیشه برطرف نمود؟ با بکارگیری نرم افزار مدیریت وظایف و برنامه ریزی تسکینو ارتباط گیری شما کارآمدتر و متمرکز تر از قبل می شود. با متمرکز بودن بر روی وظایفتان، دچار سردرگرمی نشده و با اولویت بندی مناسب بر اساس اهمیت آن ها قادر به اتمام وظایف خود با بهترین کیفیت می باشید. علاوه براین شما می توانید وظایف خود را به همان اندازه که می خواهید با قابلیت هایی نظیر چک لیست ها، پیوست ها و تاریخ های سررسید ساختار یافته کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای اعضای پروژه فراهم شود.

دریافت نمای کلی از پروژه های دورکاری

شاید عادت داشته باشید که وظایف خود را به صورت کاغذ و قلم ثبت کنید، اگر این کار را انجام دهید، تنها کسی هستید که قادر به دیدن وظایف مربوط به پروژه هستید و تیم دورکار شما قادر به برنامه ریزی درست نخواند بود زیرا از جزئیات پروژه خبردار نیستند. در ابتدا، تفویض وظایف می تواند فرآیندی مبهم باشد؛ زیرا تفویض ناعادلانه وظایف روحیه اعضای تیم را کاهش می دهد، هماهنگی پرسنل بین پروژه را از بین برده  و مدیریت پروژه ها را به طور کلی دشوار می کند. بنابراین برای گردش وظایف کارآمد، داشتن نمای کلی از پروژه امری مهم و ضروریست. با نرم افزار تسکینو به راحتی می توانید وظایف هر فرد را مشخص کنید و در صورت نیاز جزئیات پروژه را ثبت نمایید.

اولویت بندی وظایف بر اساس اهمیت آنها

ناتوانی در اولویت بندی وظایف اصلی بر کارهای جزئی باعث اتلاف زمان و بهره وری می شود. علاوه براین روحیه پرسنل شما را کاهش داده و در نهایت باعث تاخیر در زمان تحویل پروژه می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته عواملی مانند: پیام های مکرر، جلسات بیهوده، رسانه های اجتماعی مهم ترین دلیل حواس پرتی می باشند. حتی زمانی که افراد تیمتان دورکاراند این حواس پرتی ها بیشتر شده و اعضا قادر به اولویت بندی وظایف خود نخواهند بود. زمان و تلاش زیادی در پروژه ها صرف ایجاد گزارش هایی می شود که مقدار پیشرفت را به صورت به روز ارائه می دهند. چنین گزارش‌هایی ضروری هستند، زیرا می‌توانند مستقیما بر نتایج پروژه تأثیر بگذارند؛ اما کنار هم قرار دادن گزارش‌های پروژه می‌تواند زمان‌بر و خسته کننده باشد. با نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو دیگر لازم نیست نگران این چالش باشید!

نرم افزار تسکینو داده‌ های پروژه را جمع‌آوری کرده و به روشی قابل دسترس ارائه می ‌کند و ویژگی گزارش ها و عملکرد پروژه را با استفاده از داده های بلادرنگ و پارامترهای قابل تنظیم نمایش می دهد. علاوه براین با نمودار های ارزیابی عملکرد اعضای تیم را بررسی می کند و نشان می دهد چه فردی به چه مقدار کارآمد واقع شده است.

برنامه ریزی و مدیریت زمان

برنامه ریزی و مدیریت زمان

برخی از وظایف ممکن است نیاز به همکاری تیمی داشته باشد تا موارد مختلف چک لیست در زمان تعیین شده تکمیل شود. برای اطمینان از شفافیت در ارجاع وظایف، برنامه ریزی درست و مدیریت زمان امری ضروری می باشد. مهم است که یک نمای کلی از برنامه ریزی ها و زمان بندی وظایف داشته باشید. این مورد به ویژه برای برنامه ریزی روزانه و هماهنگی بهتر با تیم های دورکار بسیار مفید است. نرم افزار تسکینو با نمودار های زمان و تقویم کاری شما را قادر می سازد که زمان تیمتان را به طور موثر تر برنامه ریزی و مدیریت کنید. علاوه براین می توانید وظایفی را برای روزهای بعد پرسنل خود ثبت نمایید که این امر باعث جلو افتادن پروژه شما می شود.

صرفه جویی در زمان

دورکاری در سازمان های مختلف به ویژگی های مختلفی نیاز دارد که بهره وری پرسنل را افزایش دهد. یکی موارد مورد نیاز برای دورکاری صرفه جویی در کارهای تکرار شونده و اداری می باشد. بنابراین شما به عنوان مدیر سازمان به ابزاری نیازمندید تا وظایف پروژه ای را به راحتی و بدون اتلاف زمان برای پرسنل خود شرح دهید. نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو دارای مجموعه ای از قابلیت های مختلف است که می تواند در زمان و سرمایه شما صرفه جویی کند. مزیت هایی که نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو برای سازمان های کوچک و بزرگ ایجاد می کند به ذکر زیر است:

  • ارجاع وظایف،کارها و پروژه ها به افراد
  • تعیین سررسید برای وظایف،کارها و پروژه ها
  • ثبت پیگیری برای کارهای انجام شده
  • مشاهده درصد پیشرفت وظایف،کارها و پروژه ها
  • ثبت و نگهداری فعالیت های روزانه
  • ثبت و نگهداری گزارش کار روزانه
  • تهیه چک لیست و مدیریت چک لیستهای کاری
  • مدیریت هشدار و یادآورها
  • ثبت حضورو غیاب بر اساس لوکیشن انجام کار