دانلود اپلیکیشن Trello فارسی؛ بهترین ابزار برای مدیریت وظایف

شاید برای شما نیز این مشکل پیش آمده که کل روز مشغول انجام وظایف روزانه تان هستید اما در پایان ساعت کاری نیز مقداری زیادی از کارهایتان نا تمام مانده است و هنوز وظایف بسیاری برای انجام دادن دارید. همانطور که می دانید راهکار هایی مانند یادداشت برداری قلم و کاغذ به طور کارآمد باعث حفظ ایده ها، برنامه ریزی روزانه و مدیریت وظایف کاری نمی شود؛ علاوه بر این بکار گیری روش کاغذ و قلم باعث پایین آمدن سرعت کاری شما می شود و همچنین اجازه نمی‌دهند تا تغییراتی در پروژه ها ایجاد می کنید با اعضای تیمتان به اشتراک گذاشته شود. زندگی روزمره ما از کارهای کوچک و اغلب تکراری تشکیل شده است. برای اینکه بتوانید وظایف خود را بدون تاخیر و با بهترین کیفیت ممکن تکمیل کنید، می بایستی راهکاری مناسب برای مدیریت آنها داشته باشید.

مدیریت وظایف

مدیریت وظایف به چه منظور ضروری می باشد؟

مدیریت وظایف یک سیستم ردیابی برای اندازه گیری مقدار پیشرفت کار می باشد که به شما امکان می دهد وظایف خود را بر اساس مقدار اولویت آنها برنامه ریزی کنید. بعد از زمانی که وظایفتان را برنامه ریزی کردید می بایستی از مراحلی که شمارا به تکمیل وظایفتان نزدیک تر می کند عبور کنید؛ مدیریت وظایف برای کارهای شخصی، به منظور مدیریت کارهای روزمره استفاده می شود، اما به عنوان بخشی از یک تیم، می تواند با مدیریت پروژه ترکیب شود. بنابراین مدیریت وظایف بخشی ضروری از کارهای روزانه می باشند و اگر نتوانید به درستی وظایف تیمی یا شخصی خود را مدیریت کنید دچار سردرگمی شده و زمان شما صرف کارهای بیهوده میشود و در نهایت نمی توانید وظایفتان را در زمان مشخص شده تکمیل کنید.

تفاوت بین مدیریت وظایف شخصی و مدیریت وظایف تیمی

مدیریت وظایف شخصی عمدتا بر وظایف فردی مرتبط با زندگی شخصی متمرکز است و یک استراتژی برای سازماندهی و تکمیل وظایفی که روزمره و تکراری است، می باشد.از سوی دیگر، مدیریت وظایف تیمی یا مدیریت پروژه شامل مدیریت پروژه با یک نقطه یا فاز اولیه ثابت و یک مرحله پایانی پایانی است. با مدیریت پروژه یا همان وظایف تیمی فرایند های مختلف پروژه به پرسنل سازمان سپرده می شود تا با همکاری و ارتباط تیمی بتوانند به اهداف مورد نظر سازمان دست یابند. در مدیریت وظایف تیمی کارها و اهداف شخصی نیز حذف می شوند. هنگام تقسیم بندی وظایف، با توجه به انتظارات مشتریان و اهداف سازمان ، برای هر وظیفه سر رسید یا زمان پایانی مشخص می شود.حال که با مفهموم کلی مدیریت وظایف آشنا شدیم نوبت به معرفی ابزاری مناسب برای برنامه ریزی کارها، مدیریت وظایف، مدیریت پروژه و مدیریت کارها می رسد.

نرم افزار Trello یکی ازابزارهای مدیریتی برای سازمان ها می باشد که به منظور مدیریت و سازماندهی پروژه‌ها و انجام فعالیت‌های مختلف، طراحی شده است. نرم افزار مدیریت وظایف Trello در سازمان های خارجی بسیار کارآمد واقع شده است اما در سازمان های داخلی به دلیل فارسی زبان نبودن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو نرم افزار مدیریت وظایف تسکینو همراه با موبایل اپلیکیشن تسکینو با هدف بهبود رویکرد سازمان ها و افزایش بهره وری بهترین ابزار مدیریت وظایف فارسی زبان می باشد. در ادامه به معرفی اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت وظایف تسکینو (Trello نسخه فارسی) می پردازیم.

اپلیکیشن مدیریت وظایف Trello فارسی و مزایای آن

اپلیکیشن Trello نسخه فارسی یک پلتفرم برای مدیریت هماهنگ فرایند های پروژه می باشد. چه سرکار باشید چه در مکانی دیگر، با با رابط کاربری حرفه ای و فارسی زبان این ابزار مدیریتی می توانید کارها و وظایف خود را مدیریت و برنامه ریزی کنید و علاوه براین ارتباط تیمی خود را بهبود ببخشید. بنابراین، اگر در زیر انبوهی از وظایف یا کارهای شخصی گرفتار شده‌اید و حافظه چندان خوبی ندارید اپلیکیشن Trello فارسی کلید موفقیت شماست! مزایای اپلیکیشن Trello فارسی به ذکر زیر می باشد:

  • ارجاع وظایف و کارها در سطوح سازمانی
  • مشاهده درصد پیشرفت وظایف
  • ثبت پیگیری برای وظایف تکمیل شده
  •  ثبت فعالیت های روزانه
  • قابلیت چت آنلاین با اعضای تیم
  • رابط کاربری آسان و فارسی زبان
  • ثبت تقویم کاری متناسب با زمان کاری سازمان

 

 ارجاع وظایف و کارها

در مواقعی که مدیر سازمان نتواند به درستی وظایف مربوط به پروژه را بین پرسنل تقسیم کند،اعضای تیم نمی دانند اکنون باید چه کاری را در چه زمانی تکمیل کنند و این مورد باعث تاخیر یا انجام نشدن پروژه های سازمان می شود و در نهایت باعث نارضایتی مشتری می شود. با بکارگیری اپلیکیشن Trello نسخه فارسی دیگر نگران چنین مشکلی نباشید! اپلیکیشن Trello فارسی به مدیران امکان ارجاع وظایف به طور عادلانه را می دهد و علاوه براین مشخص می کند که هر شخص چه کاری را در چه زمانی باید تحویل دهند.

نرم افزار Trello فارسی

با اپلیکیشن Trello فارسی بدون اتلاف وقت فعالیت های روزانه خود را ثبت کنید!

زمانی که بدانید در محل کار چکونه زمان خود را می گذرانید، می‌توانید فعالیت‌هایی که کم اهمیت هستند را حذف نمایید. با حذف کارهای بیهوده قطعا کارایی شما افزایش یافته و وظایف مهمتری را می توانید به ثمر برسانید. اما چگونه به چنین موفقیتی دست یابیم؟ با ثبت گزارش کار روزانه با تنها ظرف چند روز می‌توانید به چشم انداز واضحی از کارهای روزانه‌ و چگونگی سرمایه گذاری بر روی زمانتان، دست یابید. علاوه براین اپلیکیشن Trello فارسی به مدیر تیم کمک می کند تا بداند هر فرد در طول روز چه کارهایی را انجام می دهد و در صورت نیاز وظایف بیشتر یا کمتری را به وی بسپرد.

سخن آخر

اپلیکیشن Trello نسخه فارسی با اولویت‌بندی کارها و وظایف، برنامه ریزی روزانه فعالیت ها، رابط کاربری حرفه و زبان فارسی که دارد مدیریت فعالیت ها و وظایف سازمانی را به فرایندی جذاب تبدیل کرده است؛ با دانلود Trello فارسی دیگر نگران مدیریت پروژه های سازمانیتان نباشید زیرا با بکارگیری چنین ابزاری می توانید بازدهی و بهره را افزایش دهید، در سرمایه های کاری و زمانی صرفه جویی کنید و در نهایت رضایت مشتری هایتان را جلب نمایید.