اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین بر اساس لوکیشن کاربر

حضور و غیاب پرسنل با استفاده از تلفن همراه هوشمند، با یک اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین امکان پذیر است و با استفاده از آن دیگر نیازی به دستگاه ساعت زنی نمی باشد. این اپلیکیشن با استفاده از لوکیشن گوشی، زمان ورود و خروج پرسنل را ثبت و پس از بررسی اطلاعات، آن ‌را در قالب یک گزارش در اختیار شما می گذارد. کلیه گوشی‌های هوشمند امروزه، مجهز به قابلیت موقعیت‌یاب یا GPS هستند و این قابلیت تحت عنوان Location در گوشی‌ها وجود دارد. با بکار گیری این اپلیکیشن حضور غیاب پرسنل بسیار راحت تر و بدون کاغذ بازی های اداری میسر می باشد. در ادامه به چگونگی کارکردن با این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن حضور وغیاب

حضور و غیاب با موبایل چطور کار می‌کند ؟

سامانه حضور و غیاب اینترنتی یک برنامه ثبت ورود و خروج با استفاده از موبایل است که نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد. ممکن است این سوأل برای شما نیز پیش بیاید ، پس چطور پرسنل ورود یا خروج خودشان را ثبت کنند !؟ برای بکار گیری این فرآیند، یک اپلیکیشن حضور غیاب بر روی گوشی پرسنل نصب می‌شود. در این سیستم ابتدا محدوده‌های ورود و خروج تعریف  می‌شود.  این محدوده‌ها اغلب همان درب ورودی شرکت‌ می باشد که پیش از این محل استقرار دستگاه ساعت زنی بود. در زمان‌های ورود یا خروج پرسنل، با خوداظهاری از طریق اپلیکیشن حضور غیاب نصب شده بر روی گوشی، تردد آن‌ها در سیستم شرکت ثبت می شود.شیوع ویروس کرونا، باعث شده که بیشتر سازمان ها  فعالیت های خود را به صورت دورکاری انجام می دهند . در چنین مواقعی با استفاده از اپلیکیشن تسکینو و ثبت موقعیت مکانی پرسنل خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که آن ها در منزلشان مشغول انجام وظایف خود هستند. در ادامه با دیگر مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو آشنا می شویم:

  • حذف فرایند ثبت ورود و خروج کارمندان بصورت کاغذی و دستی.
  • جلوگیری از بروز خطای غیر عمد یا عمدی انسانی و ثبت دقیق گزارشات ورود و خروج ها.
  • سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات مربوط پرسنل.
  • جلوگیری از چالش های ناگهانی مانند خطا در محاسبات ساعت مرخصی پرسنل ماموریت آن ها.
  • حذف هزینه های اضافی مانند چاپ برگه ماموریت ، حضور و غیاب و مرخصی
  • جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ تحت عنوان گزارشات مرخصی ...
  • حفظ و نگهداری و اطلاعات در این اپلیکیشن به راحتی امکان پذیر است.
     

چرا ثبت حضور و غیاب امری ضروری می باشد؟

کارفرمایان و مدیران یک کسب و کار همیشه به دنبال راهکار برای ثبت  ورود و خروج پرسنل خود هستند، تا با در این فرآیند دچار مشکل و اعتراض نشوند. علاوه بر ای موضوع در تلاش هستند، تا هزینه‌های اضافی سازمان را کاهش دهند و مدیریت بهتری در امور و فعالیت های پرسنل داشته باشند. ثبت دقیق زمان ورود و خروج کارمندان و تهیه گزارشات مربوط به روند کاری هر پرسنل با اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو، به مدیریت بهتر و کارآمد  کمک زیادی خواهد کرد. مضاف بر برنامه ریزی و کنترل تردد در بعضی از مشاغل که مهم و ضروری هستند حضور و غیاب اصلی ترین عامل محاسبه حقوق و مزایای پایان ماه هر فرد توسط نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد . بدون داشتن اطلاعات مناسب و درست در خصوص کارکرد ماهانه پرسنل محاسبه حقوق امکان پذیر نمی باشد .

مدیریت پرسنل

ضرورت استفاده از اپلیکیشن  حضور و غیاب

دستگاه‌های ثبت حضور پرسنل در اغلب سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی شرکت ها از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و برخی دیگر از دستگاه‌های اثر انگشتی نیز برای کنترل حضور و غیاب پرسنل خود استفاده می‌کنند.در هر حال این دستگاه‌ها چالش هایی را به وجود می‌آورند.  برای مثال ممکن است یک دستگاه حضور غیاب بسیار گران قیمت باشد و از سویی دیگر هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن هم وجود داشته باشد. برخی دیگر از سازمان ها هم دستگاه‌هایی با قیمت پایین تر را تهیه می کنند؛ آیا خرید دستگاه ارزان قیمت کار درستی است؟علاوه بر قابلیت حضور و غیاب با استفاده از اپلیکیشن تسکینو قادر خواهید بود وظایف و فعالیت ها را به صورت دوره ای یا روزانه، با امکان زمان بندی ثبت کنید. علاوه بر این می توانید   وظایف مختلفی را به تیم خود ارجاع دهید و بتوانید به راحتی روند پیشرفت فعالیت های پروژه سازمان را کنترل کنید؛ در حالت معمول پرداخت حقوق و دستمزد هزینه‌های زیادی برای کسب و کارها دارد و یک اشتباه کوچک می‌تواند هزینه‌های بیشتری بر دوش سازمان‌های بزرگ بگذارد. برای همین بهتر است که کلیه کسب و کارها از یک نرم افزار یا اپلیکیشن برای حضور و غیاب پرسنل خود استفاده کنند و دستگاه هایی مانند RFID را از کسب و کار خود حذف کنند.

اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو

اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو به راحتی میتواند تمامی گزارشات دریافت و ارسال کند و در لحظه تمامی ترددهای پرسنل در آن ثبت شده و به مدیر سازمان اطلاع داده شود. سامانه حضور و غیاب آنلاین تسکینو که به صورت یک اپلیکشن به راحتی قابل استفاده می باشد و شما با نصب این اپلیکیشن به صورت آنلاین و لحظه ای تمام تردد پرسنل خود را مشاهده می کنید. در اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو این امکان نیز وجود دارد که در هر مکانی و هر زمانی و با استفاده از تلفن همراه خود با اتصال به اینترنت بتوانید به پنل خود وارد شده و تمامی داده های مربوط به ورود و خروج پرسنل خود را مشاهده و از هر نقطه ای کسب و کارتان را ارزیابی کنید.اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو به شما این امکان را میدهد که علاوه بر ثبت ورود و خروج پرسنل خود بتوانید تمامی گزارش های هر فرد را نیز در اختیار داشته باشید که در طول یک دوره در چه زمانی ورود یا خروج داشته اند و چه روز هایی به منظور مرخصی به محل کار خود نیامده اند. ای اپلیکیشن برای سازمان هایی که کامندان خود  باید هر روز مجوزهایی مثل مرخصی های روزانه، ساعتی و ماموریت های خود را ثبت نمایند، اما به سیستم خود دسترسی ندارند ابزاری کارامد می باشد.
علاوه براین اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو به  شرکت هایی که نیروی های خارج از سازمان دارند کمک می کند تا مدیران از موقعیت دقیق پرسنل خود آگاه شوند.

ثبت مسیر های تردد

 ثبت مسیرهای تردد براساس لوکیشن

علاوه بر ثبت دقیق زمان ورود و خروج پرسنل ،اپلیکیشن تسکینو به بهترین شکل ممکن کلیه گزارشات تردد پرسنل را دریافت کرده و در لحظه تمامی ترددهای آنها را بر اساس لوکیشن ثبت می کند و در نهایت به مدیر سازمان اطلاع می دهد که هر یک افراد سازمان از چه مسیر هایی و در چه لوکیشن هایی حضور داشته اند.  علاوه براین سازمان های بزرگی که دارای نیروی  ها دور کار و شرکت هایی که به دنبال ابزاری مناسب برای شناسایی تردد پرسنل خود می گردند، اپلیکیشن حضور و غیاب و ثبت تردد تسکینو می تواند بسیاری از چالش های ثبت و ضبط تردد و گزارش گیری های آنلاین را برطرف کند در واقع با بکارگیری اپلیکیشن تسکینو با پرداخت کمترین هزینه به بالاترین حد بهره وری در سازمان خود  می رسید. همانظور که اپلیکیشن و نرم  افزار های حضور و غیاب متعددی در بازار موجود می باشد که هر یک ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خو را دارند ؛ اما وجود اپلیکیشنی که قابلیت هایی مانند ثبت دقیق تردد پرسنل، ثبت زمان ورود و خروج پرسنل، مدیریت وظایف، ارزیابی پرسنل،برنامه ریزی روزانه را یکجا داشته باشد، بسیار کاربردی و موثر خواهد بود. اپلیکیشن مدیریت کارها ، ثبت تردد پرسنل بر اساس لوکیشن و حضور و غیاب تسکینو با وجود کلی قابلیت فوق‌العاده شما را از وجود سیستم های مدیریتی دیگر بی نیاز می‌کند. با وجود قابلیت ثبت لوکیشن وحضور و غیاب،  ثبت ورود و خروج  پرسنل بسیار ساده تر از قبل شده  است و با استفاده از این اپلیکیشن و پرداخت  اشتراک ماهانه فقط 35 هزار تومان دیگر به خرید دستگاه حضور و غیاب نیازی ندارید واین امر کاهش هزینه های سازمان را در پی خواهد داشت.