نرم افزار انبار تحت وب، مدیریت و اجرای هوشمند عملیات انبار

اگر به دنبال یک نرم افزار انبار هستید که در وهله اول تحت وب باشد، همچنین کاربرپسند باشد و درسترسی به اطلاعات بسیار راحت باشد و علاوه بر آن طراحی صفحات نرم افزار به صورت تب بروزر باشد و نیازی به بک کردن و لود شدن مجدد صفحه نداشته باشد، پیشنهاد ما نرم افزار انبار تحت وب داده سامان می باشد. در ادامه این پست برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت های فوق العاده و کاربردی این نرم افزار با ما همراه باشید.

انتظارات کاربران از یک نرم افزار انبار تحت وب ایده آل

معمولا کاربران انتظارشان از یک سیستم انبار تحت وب این است که اولا طراحی نرم افزار به گونه ای باشد که خیلی راحت بتوان با صفحات مختلف کار کرد، فرم ها مختلف روی هم در یک صفحه باز نشوند، سرعت لود صفحات و فرم ها مناسب باشد و ابزار کاربردی مختلف نرم افزار در بخش های مختلف در دسترس باشد.

معرفی امکانات و قابلیت های نرم افزار انبار تحت وب داده سامان

نرم افزار انبار تحت وب داده سامان با طراحی کاربرپسند و استفاده از سبک بارگذاری صفحات به صورت تب فرم که نیازی به لود شدن اطلاعات با هر بار کلیک و انتقال به صفحه ای دیگر ندارد، اطلاعات و داده های مورد نظر کاربران را با سرعت مناسب و در لحظه ارائه می کند. همچین ابزارهای کابردی مختلف نرم افزار در تمامی صفحات جایگذاری شده است. به عنوان مثال کاربر می تواند هنگام تهیه گزارش صورت گردش کالا پس از ورد به صفحه گزارش و زدن کلید دریافت گزارش، به تب رسید کالا باز گردد و عملیات دیگر را ادامه دهد، سپس مجدد به تب گزارش صورت گردش کالا مراجعه و گزارش دریافت شده را بررسی نماید، خروجی اکسل گزارش صورت گردش کالا را ذخیره کند و یا با انتخاب هر کدام از ردیف های گزارش کاردکس مرتبط با کالای انتخاب شده را مشاهده نماید.

معرفی اجمالی نرم افزار انبار تحت وب داده سامان

 

گروه بندی و مرتب سازی کلیه لیست ها و جداول داده ها

نکته قابل توجه دیگر اینکه در نرم افزار انبار تحت وب داده سامان تمامی صفحات و جداول داده ها قابلیت گروه بندی بر اساس ستون های جداول را دارا می باشند و به راحتی با درگ کردن ستون مورد نظر به ردیف بالای جدول داده ها بر اساس گروه انتخابی نمایش داده می شوند و قابل سورت کردن و مرتب سازی می باشند. همچنین تهیه خروجی اکسل از تمامی لیست های گروه بندی شده در قالب گزارش در درسترس می باشد.

جستجو و فیلتر کردن کلیه لیست ها و جداول داده ها

کلیه لیست ها و جداول داده ها قابل جستجو و فیلتر کردن بر اساس آیتم های مختلف ارائه شده در لیست می باشند. به این صورت می توان با فیلتر کردن هر لیست و تهیه خروجی اکسل گزارشات مختلف بر اساس آیتم های مختلف در بازه زمانی مورد نظر تهیه نمود.

تعریف گروه های کالا به صورت مستقل بدون وابستگی به انبارها

گروه های کالا به صورت کاملا مستقل و بدون وابستگی به انبارها تعریف می شوند و گروه های کالا پس از تعریف به انبارهای مربوطه اختصاص داده می شوند. به عنوان مثال اگر در سیستم 5 انبار تعریف شده باشد، نیازی نیست که این کالا 5 بار برای انبارهای مختلف تعریف شود حتی اگر کالا انبارهای مشترک داشته باشد. گروه های کالا با شرایط تفکیکی مد نظر تعریف می شود، سپس گروه های تعریف شده همراه با ویژگی ها به انبارهای مختلف تخصیص داده می شوند.

تعریف ویژگی های گروه های کالا به صورت داینامیک

 هر گروه کالا ممکن است شامل ویژگی های خاصی باشد که این ویژگی ها به صورت داینامیک توسط کاربر مدیر سیستم برای هر گروه کالا تعریف می شود، سپس گروه های تعریف شده همراه با ویژگی ها به انبارهای مختلف تخصیص داده می شوند.

تعریف کالا همراه با تعریف مدل های مختلف مربوطه

مدل های مختلف برای هر کالا بر اساس ویژگی های کالا قابل تعریف می باشد. به این صورت که با انتخاب کالای مورد نظر و تعریف مدل از این کالا کلیه اطلاعات و ویژگی ها کپی شده و فقط مدل کالا باید مشخص شود. به این صورت هنگام انجام عملیات مختلف انبار و اسناد مختلف با مدل های کالا کار می شود.

تعریف انبارها

هر انبار یه سری مشخصات، ویژگی و ساختار خاص خود را دارد. در بخش تعریف انبار مشخص می شود که هر انبار مربوط به چه گروه انباری می باشد، از چه تاریخی تا چه تاریخی اعتبار دارد، روش قیمت گذاری انبار به چه صورت می باشد، انبار مربوط به کدام شرکت می باشد (قابلیت چند شرکته کار کردن در نرم افزارهای داده سامان)، زیرسیستم و وب سایت های مربوط به انبار کدام است، کد حسابداری مربوط به انبار، توضیحات مربوط به انبار و مدیر منتصب انبار.

تعریف اطلاعات شرکت ها و قابلیت عملیات انبار چند شرکته

در بخش اطلاعات شرکت مشخص می شود که هر انباری با چه شرایطی در کدام شرکت ها کار می کند. به عنوان مثال کسب و کاری را در نظر بگیرید که یک شرکت تولیدی دارد و همچنین در یک بازرگانی و فروش نیز فعالیت می کند، ولی صاحب کسب و کار یک نفر می باشد. در بخش اطلاعات شرکت ها می توان تعریف کرد که کدام انبار برای هر کدام از این شرکت ها مجاز هستند.

تعریف گردش کار

کلیه مراحل فرایند انبار به صورت یک گردش کار در سیستم قابل تعریف و پیاده سازی می باشد. گردش کار از مرحله صدور رسید یا حواله انبار، اینکه درخواست داشته باشد یا خیر، خرید با درخواست انجام شود یا بدون درخواست، روش تأمین درخواست داشته باشد یا خیر، نهایی سازی در سیستم توسط چه کسی انجام شود، دسترسی به کدام شرکت ها، شعب و انبارها داشته باشد، گروه کالاهای مجاز کدامند و تأییدکنندگان این گردش چه کسانی هستند، تماما در سیستم با تعریف گردش کار قابل تنظیم می باشد.

گزارشات نرم افزار انبار

انواع گزاراشات کاربردی از جمله صورت گردش کالا، گزارش کاردکس رسید انبار، گزارش کاردکس کالا، گزارش کاردکس رسید انبار، گزارشات خلاصه رسید و حواله انبار، گزارش کاردکس مقداری رسید و حواله انبار، گزارش صورت گردش مقداری اصلی/فرعی، گزارش آخرین موجودی کالاها، گزارش کاردکس تجمیعی مقداری کالا، گزارش کنترل موجودی کالاها و ... در این سیستم تعریف و قابل دسترسی می باشد.

ویدیوی دموی نرم افزار انبار تحت وب داده سامان

برای آشنایی با محیط نرم افزار و امکانات و قابلیت های کاربردی نرم افزار انبار تحت داده سامان ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

ویدیوی دموی نرم افزار انبار تحت وب داده سامان