معرفی نرم افزار سردخانه و شرکت سردخانه کوه یخ

سردخانه کوه یخ یکی از استفاده کنندگان نرم افزار انبار سردخانه داده سامان سپهر در استان تهران می‌باشد. تخصصی ترین و جامع ترین نرم افزار سردخانه ایران ، در حال حاضر کلیه امور سردخانه ای و سیستمی و مکانیره این شرکت را به عهده دارد و با بهترین کیفیت و بالاترین امکانات در حال فعالیت است . در ادامه این پست به معرفی سردخانه کوه یخ و اینکه چرا نرم افزار انبار سردخانه داده سامان در این سردخانه پیاده سازی شده است می پردازیم.

معرفی سردخانه کوه یخ

سردخانه کوه یخ در سال 1378 با مدیریت و مالکیت آقای مهرداد عادشی با مجوز وزارت صنعت و تجارت در زمینی به مساحت 124 هزار متر مربع شروع کار خود را شروع نمود.سردخانه کوه یخ ، جدیدترین واحد مجتمع پامچال آسیا می باشد که با حجمی حدود 120 هزار مترمکعب در 22 سالن دومداره(زیر صفر وبالای صفر) و زیربنای سوله ای  16 هزار مترمربع که در سال 1392 به طور کامل به بهره برداری رسید یکی از بزرگ ترین و توانمند ترین سردخانه های خاور میانه می باشد.هدف این سردخانه هدف ساندن سطح کمی و کیفی سردخانه به بالاترین استانداردهای جهانی می باشد تا با به کارگیری علم و تکنولوژی های روز دنیا در بهره وری و استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات سردخانه، سرعت عمل و دقت بیشتری را در نگهداری کالا ها و مواد عذایی اعمال نمایند.

دلیل پیاده سازی نرم افزار انبار سردخانه در سردخانه کوه یخ

از آنجایی که روش های سنتی و قدیمی برای ثبت گزارشات ورود و خروج کالا و حسابداری سردخانه منسوخ شده است و این روش برای محاسبات باعث بهم ریختگی های زیادی در این سردخانه شده بود بخش مدیریت سردخانه ادغام به تهیه نرم افزار انبار سردخانه داده سامان کردند.پس از پیاده سازی، این نرم افزار به کارکنان سردخانه امکان ثبت گزارش های از محاسبات تراکنش ها را دااشته و در در شرایط مختلفی با این نرم افزار کارکنان با دسترسی های متفاوتی که از پیش تعیین شده می توانند در سریع ترین حالت ممکن به این گزارش ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این گزارشات مربوط به ورود و خروج مالا درآمدها، هزینه ها، گزارشات سود و زیان، مانده حسابی که از مشتری های باقی مانده در این نرم افزار ثبت شده است.