دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه و مدیریت وظایف تَسکینو

با اپلیکیشن تَسکینو برنامه ریزی روزانه شما همیشه و همه جا در دستان شماست

داشتن برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه، مهمترین اصل مدیریت وظایف و کارهای روزانه می باشد. با اپلیکیشن تَسکینو برنامه ریزی روزانه شما همیشه و همه جا در دستان شماست و می توانید با مدیریت دقیق زمان، تمام کارهای خود را به نحو احسن طبق برنامه ریزی انجام دهید.

اپلیکیشن تَسکینو

تهیه و استفاده از اپلیکیشن تَسکینو

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه و مدیریت وظایف تَسکینو را به سه روش می توانید دریافت نمایید:

روش تهیه نسخه اندروید

کاربران اندرویدی می توانند با ثبت نام در آدرس https://mtask.dssnovinit.com اطلاعات تکمیلی و روش استفاده از نسخه اندروید اپلیکیشن را دریافت نمایند.

نسخه وب اپلیکیشن برای کاربران ios

کاربران ios و همچنین کاربرانی که تمایلی به نصب نسخه اندروید ندارند، می توانند از نسخه وب اپلیکیشن تَسکینو به صورت add to home screen استفاده نمایند.

نسخه وب مخصوص دسکتاپ

نسخه وب مخصوص دسکتاپ اپلیکیشن تَسکینو از طریق آدرس https://task.dssnovinit.com در دسترس کاربران می باشد.

چرا باید برای مدیریت کارها و وظایف، برنامه ریزی داشته باشیم؟

برنامه ریزی تضمین می کند که در مسیر اهداف خود قرار دارید. برنامه ریزی همچنین چهارچوبی را برای تصمیم گیری آگاهانه فراهم می کند. در نهایت، برنامه ریزی منجر به تمرکز و هدایت انرژی شخصی خواهد شد. برنامه ریزی به شما امکان می دهد کارها و وظایف خود را اولویت بندی کنید، کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید، به شما کمک می کند تا وظایف و کارهای خود را با بهترین کیفیت انجام دهید و نظم و انضباط را حفظ کنید. برنامه ریزی صحیح و هدفمند منجر به افزایش مسئولیت پذیری و پاسخ گو بودن در برابر دیگران می شود و می تواند با آگاه ساختن شما از این که دیگران برای انجام یک کار و ارائه نتایج روی شما حساب می کنند، اعتماد به نفس را افزایش دهد و به شما کمک کند تا در مسیر دست یابی به اهداف خود حرکت کنید.

چرا تَسکینو؟

پیاده سازی شده در
بستر اینترنت ملی

استفاده از اپلیکیشن
به صورت اشتراکی

قابل اجرا در سه پلتفرم اندروید،
ios و نسخه وب مخصوص دسکتاپ

دارای رابط کاربری حرفه ای
و زبان فارسی

نمایی از محیط اپلیکیشن تَسکینو

با مشاهده این ویدیو با رابط کاربری حرفه ای و محیط اپلیکیشن تَسکینو آشنا شوید.

همین حالا در اپلیکیشن تَسکینو ثبت نام نمایید! ثبت نام در اپلیکیشن تَسکینو

سوالات متداول

از کدام امکانات تَسکینو به رایگان می توانم استفاده کنم؟

بعد از نصب و فعالسازی نسخه اشتراکی اپلیکیشن تَسکینو، می توانید از کلیه امکانات اپلیکیشن به مدت 3 روز به صورت رایگان ، بدون تهیه اشتراک استفاده کنید و بعد از 3 روز برای استفاده از امکانات اصلی اپلیکیشن مانند ثبت و ارجاع وظایف، پیگیری ها، چک لیست ها و یادآورها، می بایست از طریق بخش تمدید اشتراک در منوی بیشتر، نسبت به تهیه یا تمدید اشتراک اقدام نمایید. لازم به ذکر است بعد از پایان 3 روز، امکانات اصلی اپلیکیشن از دسترس خارج خواهد شد و برخی از امکانات کاربردی اپلیکیشن از جمله ثبت فعالیت ها و گزارش کار روزانه، حضور غیاب آنلاین و ثبت لوکیشن و یادداشت ها همچنان به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با امکانات رایگان اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

چگونه اپلیکیشن تَسکینو را تهیه و نصب کنم؟

برای تهیه و نصب اپلیکیشن تَسکینو مراحل نصب را طبق ویدیوی راهنمای زیر دنبال کنید.

چگونه اشتراک اپلیکیشن تَسکینو را تهیه کنم؟

تهیه اشتراک اپلیکیشن تَسکینو از طریق سایت

جهت تهیه یا تمدید اشتراک اپلیکیشن تَسکینو پس از ورود به سیستم، وارد داشبورد کاربری شوید و از منوی سمت راست گزینه خرید اشتراک موبایل اپلیکیشن وظایف را انتخاب نمایید. در این صفحه روی دکمه افزودن کاربر کلید کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. با کلیک کردن روی دکمه راهنمای خرید می توانید ویدیوی راهنمای مراحل خرید اشتراک اپلیکیشن تَسکینو را مشاهده نمایید.

تهیه اشتراک اپلیکیشن تَسکینو از طریق اپلیکیشن

جهت خرید یا تهیه اشتراک از طریق اپلیکیشن تسکنیو ویدیوی راهنمای زیر را مشاهده نمایید.

چگونه می توانم به نسخه وب مخصوص دسکتاپ دسترسی داشته باشم؟

پس از ثبت نام در اپلیکیشن و تهیه اشتراک رایگان و یا خرید اشتراک اپلیکیشن تَسکینو، با مراجعه به آدرس https://task.dssnovinit.com با همان نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد سیستم شوید و از نسخه وب مخصوص دسکتاپ اپلیکیشن تسکنیو در هر دستگاهی استفاده نمایید.

پیاده سازی اپلیکیشن تَسکینو در بستر اینترنت ملی چه مزیتی دارد؟

یکی از ویژگی های حائز اهمیت اپلیکیشن تَسکینو، پیاده سازی آن بر بستر اینترنت ملی می باشد. این امر به کاربران امکان می دهد که حتی هنگام بروز اختلالات اینترنتی به اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و بر برنامه ریزی ها، وظایف و فعالیت های فردی و تیمی خود نظارت داشته باشند.

تشکیل تیم کاری در اپلیکیشن تَسکینو به چه صورت می باشد؟

پس از ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری در اپلیکیش تَسکینو، برای تشکیل تیم کاری و اضافه کردن کاربران، از منوی بیشتر گزینه تمدید اشتراک را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه افزودن کاربر، اعضای تیم کاری را با استفاده از شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل اضافه نمایید. پس از انتخاب تعداد ماه های مورد نظر برای تهیه اشتراک برای هر کاربر، با انتخاب گزینه پرداخت و اتصال به درگاه پرداخت، مبلغ اشتراک کاربران مورد نظر را پرداخت و تیم کاری خود را تشکیل دهید. کاربرانی که قرار است به عنوان تیم کاری شما اضافه شوند نیازی به ثبت نام مستقل در اپلیکیشن ندارند و ثبت نام آنها توسط مدیر مجموعه انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با مراحل تشکیل تیم کاری در اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

آیا کاربران به وظایف و فعالیت های همکاران دسترسی دارند؟

در اپلیکیشن تَسکینو، تعیین سطوح دسترسی کاربران از طریق ایجاد چارت سازمانی و واحد های سازمانی زیرمجموعه به صورت درختواره و عضویت کاربران در واحدهای سازمانی مختلف انجام می شود. دسترسی کاربران به وظایف در چارت سازمان از بالا به پایین و به این صورت می باشد که کاربران سطوح بالاتر در چارت سازمانی به وظایف کاربران واحدهای سازمانی زیرمجموعه دسترسی دارند. همچنین کاربران یک واحد سازمانی به وظایف یکدیگر دسترسی ندارند. برای دسترسی یک کاربر به وظایف همکارانش که در یک واحد سازمانی قرار دارند، می توان از منوی بیشتر، گزینه کاربران را انتخاب کرد، پس از انتخاب کاربر مورد نظر در صفحه مشخصات کاربر، تیک گزینه دسترسی به وظایف همکاران را فعال کرد. دسترسی به فعالیت های کاربران نیز بر اساس سطوح دسترسی تعیین شده در چارت سازمانی می باشد، به این صورت که هر کاربر به فعالیت هایی که توسط کاربران واحد سازمانی خودش یا واحدهای سازمانی زیرمجموعه ثبت شده دسترسی دارد. برای آشنایی بیشتر با تعریف چارت سازمانی و تعیین سطوح دسترسی کاربران در اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

آیا در اپلیکیشن تَسکینو می توان حضور و غیاب کاربران را مدیریت کرد؟

ثبت حضور و غیاب در اپلیکیشن تَسکینو توسط کاربران با استفاده از نسخه اندروید یا ios انجام می گیرد. و مدیر تیم از طریق بخش موقعیت کاربران روی نقشه در نسخه دسکتاپ تَسکینو می تواند بر حضور و غیاب ها و لوکیشن های ثبت شده توسط کاربران مدیریت و نظارت داشته باشد و گزارشات مورد نظر را تهیه نماید. برای آشنایی با مدیریت و گزارش حضور و غیاب کاربران در اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

ثبت و مدیریت چک لیست ها در اپلیکیشن تَسکینو به چه صورت می باشد؟

چک لیست ها یکی از مؤثرترین راهکارهای جلوگیری از فراموشی کارها و افزایش بهره وری می باشند. در اپلیکیشن تَسکینو امکان ثبت چک لیست همراه با ارسال پیامک یادآوری، مشاهده درصد انجام کارها و امکان اشتراک گذاری چک لیست ها با اعضای تیم کاری ارائه گردیده است. جهت آشنایی بیشتر با ثبت چک لیست در اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

مفهوم کارگروه در اپلیکیشن تَسکینو چیست؟

در اپلیکیشن تَسکینو با تشکیل کارگروه و تعیین اعضای کارگروه، کاربران واحدهای سازمانی مختلف بدون در نظر گرفته شدن سطوح دسترسی که از طریق تعریف چارت سازمانی در سیستم تعریف می شود، می توانند با هم در قالب کارگروه همکاری تیمی داشته باشند. در نسخه اشتراکی اپلیکیشن تَسکینو، تشکیل کارگروه علاوه بر اینکه امکان همکاری تیمی بینی کاربران واحدهای سازمانی مختلف را فراهم می کند، این قابلیت را نیز ارائه می دهد که کاربران فعال تَسکینو چه کاربران مستقل که به صورتی شخصی از تَسکینو استفاده می کنند، چه کاربرانی که عضو یک تیم کاری هستند، در قالب کارگروه همکاری تیمی داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با مفهوم کارگروه در اپلیکیشن تَسکینو، ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

در کدام قسمت های تَسکینو می توان از ویژگی تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن استفاده کرد؟

در اپلیکیشن تَسکینو برای وارد کردن توضیحات هنگام ثبت وظایف، ثبت پیگیری، ثبت فعالیت و گزارش کار روزانه و ثبت یادداشت ها می توانید از ویژگی تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن استلفاده نمایید و ورود اطلاعات را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی تایپ صوتی در اپلیکیشن تَسکینو، ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

شارژ پیامک های اطلاع رسانی اپلیکیشن تَسکینو به چه صورت می باشد؟

در اپلیکیشن تَسکینو اطلاع رسانی ها و اعلاناتی که هنگام ثبت وظیفه و یادآور و مواردی که کاربر برای آنها ارسال یادآور را انتخاب می کند مانند یادآوری آیتم های چک لیست و یادآوری ثبت پیگیری بعدی ، از طریق ارسال پیامک انجام می گیرد. طبیعاتا پس از مدتی استفاده از اپلیکیشن، بر اساس میزان اعلانات دریافت شده، شارژ پیامک های اطلاع رسانی به اتمام می رسد و کاربران می بایست شارژ پیامک های اطلاع رسانی را انجام دهند. برای آشنایی با نحوه شارژ پیامک های اطلاع رسانی اپلیکیشن تَسکینو ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.