مدیریت حضور و غیاب می تواند منجر به رشد کسب و کار شود

ردیابی دقیق زمان و حضور و غیاب کارمندان بخش بسیار ضروری هر کسب و کار کوچک و بزرگی است. متأسفانه همه صاحبان مشاغل این را درک نکرده اند. اگرچه این یک عملکرد بسیار اساسی در شرکت ها است، اما معمولاً توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته می شود. شرکت‌هایی هستند که زمان بسیاری را صرف تلاش برای کاهش هزینه های کسب و کار خود می کنند، اما درک نمی‌کنند که با داشتن یک ردیابی دقیق از زمانی که کارمندان صرف کار می‌کنند، می‌تواند به آنها کمک کند تا بیشتر کارامد باشند. شرکت‌ها با دور نگه داشتن مغایرت‌ هایی که می‌تواند منجر به مشکلات قانونی شود، از ردیابی زمان و حضور و غیاب سود می‌برند. سیستم‌های نظارت دقیق می‌توانند به راحتی به شرکت‌ها کمک کنند تا دقیقاً مبلغی را که باید به کارکنان خود پرداخت کنند، و این فقط به لیست حقوق و دستمزد محدود نمی‌شود. بیمه و سایر مزایا نیز به طور دقیق تنظیم شده است. ثبت حضور و غیاب به ارزیابی عملکرد پرسنل نیز کمک بسزایی میکند به نحوی که مدیر سازمان از اینکه هر شخص در چه زمانی شروع به کار کرده است آگاه می شود.

مزایای نظارت بر حضور و غیاب برای کسب و کارها

محاسبه مقدار زمان حضور پرسنل در سازمان، ثبت دقیق زمان دقیق ورود و خروج کارکنان، محاسبه مقدار تاخیر هر پرسنل، محاسبه اضافه کار و کسر کار و در آخر ایجاد نظم در سازمان، از نیازمندی های ضروری هر مجموعه کوچک یا بزرگ با هر تعداد پرسنل می باشد. در ادامه این پست به مزیت هایی که نظارت و کنترل حضور و غیاب برای کسب ها کارها ایجاد می کند می پردازیم.
 

اطمینان از بهره وری کارکنان

1. اطمینان از بهره وری کارکنان و افزایش سود

بر اساس تحقیقات انجام شده، حدود 80٪ از کارمند های شرکت های مختلف با تاخیر کار خود را شروع می کنند. اگر به عنوان مثال دو کارمند را در نظر بگیریم که هر روز با پنج دقیقه تاخیر سر کار می آیند، تصور کنید که در صورت تکرار این روز ها چقدر زمان به هدر می رود و چقدر ضرر به شرکت وارد می شود. وقتی نظارت دقیقی داشته باشید، مطمئن می شوید که کارمندان شما ساعات معقولی در روز کار می کنند. علاوه بر این، زمانی که کارکنان از اجرای دقیق قوانین حضور و غیاب شرکت اطلاع داشته باشند، مجبور می شوند به موقع در محل کار حاضر شوند. این یک جنبه بسیار مهم در یک شرکت است زیرا افزایش بهره وری کارکنان باعث افزایش سودآوری شرکت نیز می شود.

2. خطاهای انسانی را حذف کنید

اگر شرکت شما از ابزارهای پیشرفته در ردیابی زمان حضور و غیاب کارکنان استفاده می کند، این یک راهکار عالی برای جلوگیری از خطاهای انسانی است. از این جنبه در تجارت، کوچکترین اشتباهی می تواند تأثیرات منفی زیادی بر شرکت بگذارد. ابزارهای خودکار ردیابی زمان و حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و سایر کارهای مرتبط با منابع انسانی را کارآمدتر و روان تر می کند، بدون اینکه خطای کمتری داشته باشد.

3. مطابق قانون باشید

همانطور که در بالا ذکر شد، نظارت دقیق بر جنبه حقوقی یک شرکت تأثیر می گذارد. این تضمین می کند که کارکنان به طور عادلانه و درست، با شواهد سوابق، حقوق دریافت می کنند، بنابراین شرکت ها هیچ ترسی از نقض قانون ندارند.

4. هزینه های مشتری شفاف

مزایای ردیابی زمان و حضور و غیاب به معاملات کارفرما محدود نمی شود. همچنین یک مزیت واقعا خوب برای ارتقای شفافیت در معاملات شما با مشتریان فراهم می کند. با ردیابی دقیق زمان، می توانید ارقام صادقانه ای از زمان قابل شارژی که برای یک پروژه صرف کرده اید و تعداد افراد درگیر در آن ارائه دهید. مشتریان اطمینان حاصل می کنند که به طور منصفانه هزینه دریافت می کنند. علاوه بر این، شما می توانید تأثیر خوبی به مشتریان خود بدهید.

5. وقت خود را آزاد کنید

این مزیت به ویژه برای مشاغل کوچک و تازه کار مفید است. با استفاده از ابزارهای ردیابی زمان و حضور و غیاب مناسب، صاحب کسب و کار اکنون می تواند زمان کمتری را صرف آن کند و بر جنبه های دیگر کسب و کار که نیاز به بهبود یا توجه بیشتری دارد تمرکز کند. ردیابی زمان و حضور (به ویژه با استفاده از ابزار ساعت ورودی/خروجی) فقط به رشد یک تجارت کمک نمی کند. همچنین با کسب و کار رشد می کند. برای کسب و کارهای بزرگ به همان اندازه که خیلی کوچک و در حال رشد است مهم است. این یک اثر مثبت کلی را برای یک فضای کاری و کارکنان آن، بدون توجه به اندازه آن، ترویج می کند!

موبایل اپلیکیشن تسکینو

سخن آخر

 اپلیکیشن حضور و غیاب تسکینو، علاوه بر داشتن داشتن ویژگی هایی مانند مدیریت کارها و وظایف، زمانبندی،مدیریت پروژه و ثبت وظایف ثبت پیگیری بر روی وظایف، دارای قابلیت حضور و غیاب است که باعث می شود کارکنان شما سر زمان مشخص شده سرکار خود حاضر شوند. با بکارگیری ابزار مدیریتی تسکینو به حداقل بهره وری در سازمان خود برسید!