اپلیکیشن ثبت گزارش کار روزانه

ثبت گزارش کار روزانه و فعالیت های انجام شده یکی از مهم ترین فرایند های یک سازمان موفق محسوب می شوند. دانستن این موضوع که ارسال گزارش کار روزانه چه مقدار و به چه شکل می تواند بهینه سازی عملکرد سازمان را افزایش دهد،از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. علاوه براین باید باور داشته باشید که ثبت گزارش کار روزانه به منظور زیر ذره بین گرفتن افراد نمی باشد بلکه ثبت فعالیت های روزانه باعث می شود بدانید چه شخصی فشار کاری بیشتری بر دوش دارد و چه شخصی حجم کاری کمتری دارد.در ادامه این پست به کاربرد های ثبت گزارش کار و معرفی اپلیکیشن ثبت گزارش کار می پردازیم
 

گزارش کار روزانه
 

ثبت گزارش کار روزانه

 علاوه بر بررسی عملکرد پرسنل در سازمان ،از گزارش کار روزانه می توان برای بررسی دقیق تر فرایند های یک پروژه یا خدمات سازمان استفاده نمود. گزارش کار روانه می بایستی مختصر و در عین حال مفید باشد زیرا مدیری که مجموعه ای بزرگ و تعداد پرسنل زیادی دارد، نمی تواند به صورت دقیق گزارش کار کل پرسنل خود را بررسی کند، به همین منظور پرسنل سازمان باید سعی کنند موارد مهم و مربوط به پروژه را داخل گزارش روزانه خود ثبت نمایند.در گزارش کار روزانه پرسنل، اکثر مواقع مواردی ذکر می شود که روند ارزیابی دوره ای سازمان را بهبود می بخشد.

گزارش کار روزانه شامل چه مواردی می باشد؟

بررسی گزارش کارهای روزانه و جمع آوری آنها، تحلیل و در نهایت ارزیابی آن مهم ترین فرایندی است که به رشد سازمان و از بین بردن کارهای بیهوده کمک می کند.علاوه براین از تحلیل گزارش کار روزانه پرسنل بخش های مختلف در یک سازمان، می توان فرایند های تکراری را حذف نمود و کل تمرکز را بر فرایند هایی گذاشت که موجب پیشرفت و دستیابی به اهداف سازمان می شوند. گزارش کار روزانه سازمان شامل موارد زیر می باشد:

  • تعداد فروش ها یا خدمات ارائه شده در روز
  • تغییرات بودجه سازمان در روز
  • تغییراتی که بر روی پروژه سازمان ایجاد شده است
  • تماس های گرفته شده با مشتری و نتیجه تماس ها
  • گزارش پیشرفت پروژه
  • تعداد متحوای تولید شده
  • نرخ تبدیل محصول
  • میزان مشتری های ناراضی و علت آن
  • مانده حساب تنخواه شرکت و خرید های انجام شده
  • بررسی و تست محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید
  • مقدار زمانی که برای فرایند های پروژه صرف می شود
     

چگونه گزارش کار بنویسیم؟

قبل از اینکه یک گزارش خوب و حرفه ای بنویسید باید بدانید که هدفتان از ثبت گزارش کار روزانه چیست. اطلاع داشتن از دلیل ثبت گزارش کار روزانه به شما کمک می کند تا بدانید دقیقا چه داده هایی را باید ثبت کنید. هیچ وقت فکر نکنید که ثبت فعالیت های روزانه  برای کم کاری نکردن شما می باشد. بدترین استفاده ای که یک مدیر از گزارش کار روزانه می تواند داشته باشد این است که پرسنل خود را مجبور به ثبت گزارش کار روزانه کند و از طریق گزارش های ثبت شده ساعات کاری پرسنل را کنترل نماید.درغیر از موارد خاصی که مدیر سازمان به دنبال بهبود پروسه کاری می باشد، چنین روشی درست نیست. بسته به نوع فعالیتی که دارید زمان ثبت گزارش کار را مشخص کنید.(بهتر است  گزارش کار روزانه را در آخر ساعت کاری ثبت نمایید) گزارش های کاری معمولا می توانند به صورت روزانه یا هفتگی باشند. هنگامی که گزارش کارتان را به صورت هفتگی ثبت می کنید، هرگز فراموش نکنید که تغییرات مهم که مربوط به پروژه های مختلف است در گزارشی جداگانه ثبت کنید.اگر گزارش کارتان از چند پاراگراف بیشتر است سعی کنید آن را دسته بندی کنید و یا از چک لیست استفاده نمایید یکی دیگر از مواردی باید در ثبت گزارش روزانه رعایت کنید، توجه به فردی است  که گزارش شما را بررسی می کند.
 

اپلیکیشن ثبت گزارش کار
 

اپلیکیشن ثبت گزارش کار روزانه تسکینو

اپلیکیشن مدیریت و برنامه ریزی کارها تسکینو، ابزاری برای برنامه ریزی، مدیریت، نظارت ،ارزیابی کارها و ثبت گزارش کار های روزانه می باشد. با بکارگیری این ابزار مدیریتی پرسنلتان می توانند علاوه بر برنامه ریزی کارهای خود، مدیریت وظایف، تنظیم پروژه های کاری، گزارش کار روزانه خود را نیز همراه با چک لیست ثبت نمایند.فرایند ثبت گزارش کار در این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد، تنها لازم است عنوان گزارش کارتان را ثبت نموده و سپس داخل چک لیست مواردی که در  طول روز انجام دادید را همراه با مقدار زمان صرف شده ثبت نمایید.
اپلیکیشن ثبت گزارش کار روزانه تسکینو در سه نسخه اندروید ، ios  و Web Desktop قابل نصب و استفاده می باشد. جهت آشنایی بیشتر با محیط اپلیکیشن کاربران می توانند به مدت 3 روز از تمام امکانات نسخه ی دموی تسکینو استفاده کنند و پس از اتمام اشتراک 3 روزه به صورت رایگان به قابلیت هایی نظیر ثبت گزارش کار روزانه، یادداشتها و ثبت موقعیت مکانی  دسترسی خواهند داشت. اگر تمایل دارید به صورت تیمی از این قابلیت ها بهره مند شوید کافیست یک ماه اشتراک برای تعداد کاربرد مورد نظر تهیه نمایید و پس از اتمام اشراک، پرسنلتان می توانند از این قابلیت ها به صورت رایگان استفاده کنند.