معرفی برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های مدیریت کارکنان2022

مدیریت کارکنان در شرکت‌های بزرگ یک امر اجتناب ناپذیر است. بدون داشتن اپلیکیشن مدیریت کارکنان، کنترل روند انجام  کار آن ها امکان‌پذیر نیست ، این موضوع حتی در مورد شرکت های کوچک نیز صدق می کند. حتی اگر مدیر یک شرکت یا سازمان کوچک بدون استفاده از اپلیکیشن مدیریت کارکنان  بتواند کارکنان خود را مدیریت کند، در اخر بررسی و ارزیابی وضعیت کارکنان بدون بکار بردن اپلیکیشن مدیریت کارها، دشوارخواهد بود.

 

اپلیکیشن تسکینو

 

بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارکنان

اگر کار فرمای کسب و کاری هستید و به دنبال راهکاری درست برای مدیریت  و ارزیابی تیم خود از راه دور میگردید، در ادامه با ما همراه باشید و با بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارکنان در سال جاری آشنا شوید.

اپلیکیشن تسکینو

اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارهای تسکینو به گونه ای طراحی شده که برای اشخاص مختلف ، شرکت ها، سازمان ها ،تیم های بزرگ و کوچک قابل استفاده و کاربردی می باشد.

اپلیکیشن مدیریت مدیریت و ارزیابی کارکنان تسکینو، در سه نسخه Android،ios وweb desktop  در دسترس است . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به صورت شخصی، گروهی،تیمی، شرکتی و سازمانی برنامه ریزی هدفمند و موثری برای کارها و وظایف خود داشته باشید.

Smartsheet

استفاده از اپلیکیشن Smartsheet بسیار ساده و  آسان است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید وظایف کارکان خود را در لحظه ثبت و پروژه های خود را مدیریت نمایید. این اپلیکیشن استفاده از نمودار گانت، گردش کار خودکار، تابلوها کانبان و ... را نیز در اختیار شما قرار می دهد و قابل استفاده در هر پلتفرمی می باشد.

Trello

Trello به کسب و کارهای کوچک امکان ساخت بی نهایت چک لیست، فایل ضمیمه می دهد. اعضای تیم در این اپلیکیشن می توانند تمامی وظایف همکاران خود را دیده و نظر خود را روی آن ثبت کنند. امکان افزودن انواع فایل با هر فرمتی به این وظیفه نیز وجود دارد و اعضای تیم شما به راحتی قادر به مبادله فایل نیز هستند.

Redbooth

Redbooth دارای امکانات زیاد است و همگی آنها به بهبود عملکرد و رشد تیم کمک می کنند. برای مثال میتوان به برگزاری جلسات ویدیویی با کیفیت HD، تنظیم وظایف افراد در تابلوها، نمایش وظایف به صورت لیست با نمایش زمان پایان اشاره کرد. پیگیری و ارزیابی کارهای تیم نیز با استفاده از این اپلیکیشن امکان پذیر است.

Fuze

با کمک اپلیکیشن مدیریت کار کنان Fuze میتوانید با اعضای تیم جلسه ویدیویی یا صوتی  داشته باشید. کاربران میتوانند اعضای دیگری(خارج از تیم) را به جلسات دعوت کنند.  آمارها نیز به شما کمک میکند تا جلسات را بهتر کنترل کرده و در نهایت اعضای تیم خود را ارزیابی کنید .

MeisterTask

مهم ترین ویژگی MeisterTask انعطاف پذیری در ثبت وظایف است که به اعضای تیم امکان میدهد تا روال کار خود را دنبال کنند. بر خلاف سایر اپلیکیشن های مدیریت تیم، در این اپلیکیشن می توانید بی نهایت عضو برای تیم خود تعریف کنید.

asana

Asana به شما امکان ساخت  تعریف تیم بیشتر از 15 نفر را می دهد. همچنین میتوانید نحوه کارکرد تیم خود را در لحظه بسنجید. کاربران با استفاده از این اپلیکیشنن می توانند داشبورد های مختلفی بسازند و وظایف گوناگونی را به اعضای تیم ارجا دهند. 

Gitter

اپلیکیشن Gitter یک پنل مدیریتی قدرتمند را در اختیارتان قرار میدهد. با کمک ابزارهای اشتراک گذاری Gitter میتوانید ارتباطات کاری خود را گسترش دهید.

Binfire

اپلیکیشن benfire از قابلیت های مختلفی مانند نمودار گانت ، مدیریت وظایف کارکنان، امکان چت درون برنامه، سیستم مدیریت فایل ها، و چت به صورت لایو برخوردار است. این اپلیکیشن همچنین دارای چک لیست وظایف و تقویم می باشد.

Zapier

Zapier یک اپلیکیشن مناسب و با کیفیت برای مدیریت تیم و کارکنان است . یکی از قابلیت های بسیار کاربردی Zapier  اولویت بندی وظایف است که سبب این میشود شما و تیم تان  بتوانید بر روی مهم ترین وظایف تمرکز کنید.

Quire

اپلیکیشن Quire تیم هایی که دورکار  هستند را در انجام وظایف پیچیده کمک می کند و پروژه ای شما را به وظایف ساده و کوچک تر تقسیم میکند. وظایفی که در این اپلیکیشن ثبت می شوند به شکل درختواره و سلسله مراتبی نمایش داده میشوند و به راحتی قابل ارجاع به اعضا هستند.

Slack

Slack یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت و ارزیابی تیم برای کسب و کار های مختلف می باشد . چارت های Slack قابل دسته بندی بر اساس اولویت پروژه، موضوع پروژه و گنجایش کاری تیم هستند. مکالمات و تماس های قابل جست و جو هستند و با دسترسی آسان میتوانید آن ها را پیدا کنید. همچنین در این اپلیکیشن میتوانید با اعضای تیم خود تماس ویدیویی یا تصویری برقرار کنید.

 

مدیریت کارکنان

Podio

Podio رابط کاربری مناسب و خوبی داشته و برای هر بخش پنلی جدا دارد که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما امکان تعریف بی نهایت کاربر و  تولید گزارشات شخصی سازی شده بصری را نیز میدهد.

Scoro

Scoro یک اپلیکیشن جامع و کامل برای مدیریت تیم و کارکنان می باشد که به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا به صورت بهینه تری تیم ها و پروژه های خود را مدیریت و طبقه بندی کنند.

از بهرین امکانات این اپلیکیشن می توان به صفحه متمرکز آن اشاره کرد که به کمک آن اعضای تیم میتوانند نظرات، فایل ها، فاکتورها خرید و فروش، هزینه های شرکت، ملاقات ها و جلسات زمانبندی شده و زمان استفاده شده برای انجام هر وظیفه را مدیریت و ثبت نمایند .